Je webshop kan enerzijds een grote toegevoegde waarde zijn voor je fysieke verkooppunt (heb je dit, vond ik niet erg duidelijk).
Zoals aangegeven wordt het moeilijk uit de kosten te komen als je een product moet toevoegen dat slechts 10 euro kost. Dan zou je er al meteen meerdere van in stock moeten hebben.
Enige routine gaat er natuurlijk wel voor zorgen dat het erg snel gaat.
Om bezoekers te trekken lijkt me in jou geval "beeld" erg belangrijk. Dit is moeilijk in organische resultaten van google en Adwords. Beter voor jou is Facebook,
Pinterest, Instagram. Daar kan je meer gebruik maken van beeld. Een erg goede Facebook en Pinterest pagina kunnen voor jou dé kanalen zijn om kopers te bereiken.
Daarnaast is er nog iets zoals bv. affiliatemarketing. Maar dan verlies je weer marge.
Een mooie mailinglijst en bv. een dagelijkse Deal op je webshop kunnen je bezoekers doen terugkeren. Ook belangrijk.
Die blog: Zeker doen! Je kan over zo veel bloggen: Vanwaar komt de kleding? Leuke setjes samenstellen, meer info over tweedehandskleding, merken etc.