Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
vincent84
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 mei 2016

Startende webshop eigenaar

09 mei 2016

Goedenavond webwinkelieren,

Mijn naam is Vincent en in ben sinds kort de trotse eigenaar van de webshop www.artkings.nl waarop ik schilderijen verkoop. Ik heb besloten om gebruikt te maken van CCV shop. Dit omdat ik niet thuis ben in programmeren en  de initiële investeringskosten laag zijn. 

Zelf ben ik werkzaam als verkoper maar de online wereld heeft mij altijd aangetrokken. Op dit moment zijn er nog veel ontwikkelingspunten voor mijn webshop www.artkings.nl. Hierbij denk ik aan SEO,online marketing , social media enz. Tips voor beginnende webshop eigenaren zijn dan ook zeer welkom :-)

Met vriendelijke groet,

Vincent Vrije



 
 
Gebruikersavatar
WebwinkelMeerwaarde
Berichten: 1397
Lid geworden op: 11 augustus 2015
Contacteer:

Re: Startende webshop eigenaar

10 mei 2016

Beste Vincent,

welkom op het forum. Je hebt een leuke website gemaakt.

De tekst op de homepage zou ik verder naar beneden zetten. Als bezoeker zie ik liever meteen wat ik kan kopen, door bijvoorbeeld een aantal producten te tonen (zoals de aanbiedingen eronder).

Wat zijn jouw klantvoordelen? Waarom zou een klant bij jou moeten kopen?

De Over ons pagina kan je nog wel wat verder verdiepen. Ook daar zou ik klantvoordelen benoemen.

Veel succes met (het verder verbeteren van) je webwinkel.

Artikel 7.2 van je algemene voorwaarden is in strijd met de wet. Dit moet max 14 dagen zijn.
 
ikfixhetvoorje
Berichten: 252
Lid geworden op: 09 december 2014
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Startende webshop eigenaar

10 mei 2016

Welkom en veel succes met je site. Leuk idee.
Ik zou wat meer gebruik maken van bold of ander letterype bij bepaalde teksten, om wat hightlights en bulletpoints te creëren. Zo word het wat meer leesbaar.
En eens met webwinkelmeerwaarde, producten bovenaan zetten en tekst onder je producten.
Good luck.
 
PaulG
Berichten: 1676
Lid geworden op: 31 maart 2011

Re: Startende webshop eigenaar

10 mei 2016

Er komen wel vragen bij me op.
Er staat dat alle schilderijen op canvas geschilderd zijn in olieverf of acrylverf.
Bij het schilderij staat niet welke soort gebruikt is.
Bij 3D schilderijen staat op hout en metaal geschilderd? Geen canvas?
Wat is een 3D schilderij? Verwacht 3-dimensionaal. Komt er dan een deel naar voren? Zo maak dat duidelijk in de foto's. Zo nee, noem het dan geen 3D
Zou ook bij andere schilderijen een foto schuin van opzij maken. Een schilderij wordt pas mooi als je de dikte van de verf ziet. (vind ik) En zoals de foto's nu zijn lijkt het gewoon plat.
Als je op schilderijen klikt en dan 3D aan de zijkant aanklikt komt er geen schilderij meer in beeld! 
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Gebruikersavatar
Ward
Berichten: 5343
Lid geworden op: 18 december 2010
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Startende webshop eigenaar

10 mei 2016

Vanwege de relatief lage prijs en het ontbreken van de kunstenaar, roept je webwinkel direct één cruciale vraag bij mij op: zijn de schilderijen uniek of worden ze met honderden tegelijk nageschilderd in een lage-lonenland? In het laatste geval is het namelijk nauwelijks kunst te noemen en beloof je als "art king" onwetende kopers meer dan je ooit kunt waarmaken.
 
puurhost
Berichten: 187
Lid geworden op: 05 april 2016
Contacteer:

Re: Startende webshop eigenaar

10 mei 2016

Gezien zijn voorraad van schilderijenbestellen.nl komt, gok ik dat het allemaal massa productie is. Waar overigens niet gelijk iets heel erg mee mis is, maar ik ben het met Ward eens dat je er wel eerlijk over moet zijn naar je klanten.
Opzoek naar een webhoster die echt met je meedenkt?
Magento Webhosting, WooCommerce en nog veel meer systemen!
 
Gebruikersavatar
Bolino
Berichten: 225
Lid geworden op: 31 januari 2016
Contacteer:

Re: Startende webshop eigenaar

14 mei 2016

Ha Vincent,

Altijd tof om nieuwe leden te verwelkomen.

Ik sluit me aan bij de andere leden wat betreft enkele puntjes.
- Zelf mis ik een favicon, dat ziet er toch wel wat strakker uit.
- Bij contact onderaan de footer is het logischer om je adres te vermelden met mailadres. Het Kvk-nummer is hier overbodig. Wel goed dat je het nummer noemt op de Contact-pagina.
- De <title> ontbreekt op de Algemene voorwaarden, Privacy, Veelgestelde vragen, Contact en Partners-pagina (overal hetzelfde)

Verder ziet het er goed uit :)

Groetjes Thomas
 
vincent84
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 mei 2016

Re: Startende webshop eigenaar

15 mei 2016

Ik wil iedereen bedanken voor de reacties en Tips.
 
Gebruikersavatar
Flobbi
Berichten: 91
Lid geworden op: 12 januari 2016
Locatie: Nijkerk
Contacteer:

Re: Startende webshop eigenaar

16 mei 2016

Ik wil iedereen bedanken voor de reacties en Tips.
Welkom! Tof logo vind ik sowieso. Hoe ben je zo bij dit idee gekomen?
https://www.flobbi.nl
Flobbi - Verkoop je smartphone & tablet!
Hoge vergoeding, gratis aangetekend verzenden en lid van Stichting WebwinkelKeur.
 
Gebruikersavatar
Volup
Berichten: 134
Lid geworden op: 14 oktober 2015

Re: Startende webshop eigenaar

16 mei 2016

Vanwege de relatief lage prijs en het ontbreken van de kunstenaar, roept je webwinkel direct één cruciale vraag bij mij op: zijn de schilderijen uniek of worden ze met honderden tegelijk nageschilderd in een lage-lonenland? In het laatste geval is het namelijk nauwelijks kunst te noemen en beloof je als "art king" onwetende kopers meer ...
Ik vind het een vreemd wereldje, dat naschilderen is toch niet minder mooi? Dat is toch ook gewoon kunst..
Volup Online Retail - Ontzorgt de online verkoop van kleine winkeliers
 
Gebruikersavatar
Ward
Berichten: 5343
Lid geworden op: 18 december 2010
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Startende webshop eigenaar

17 mei 2016

Vanwege de relatief lage prijs en het ontbreken van de kunstenaar, roept je webwinkel direct één cruciale vraag bij mij op: zijn de schilderijen uniek of worden ze met honderden tegelijk nageschilderd in een lage-lonenland? In het laatste geval is het namelijk nauwelijks kunst te noemen en beloof je als "art king" onwetende kopers meer ...
Ik vind het een vreemd wereldje, dat naschilderen is toch niet minder mooi? Dat is toch ook gewoon kunst..
Dat is geen kunst maar een kunde, maar het ging me om iets anders dan die discussie: het moet voor kopers dan duidelijk zijn dat ze geen uniek schilderij ontvangen maar een massaproductie.
 
Gebruikersavatar
WebwinkelMeerwaarde
Berichten: 1397
Lid geworden op: 11 augustus 2015
Contacteer:

Re: Startende webshop eigenaar

31 mei 2016

Wat zijn je plannen nu verder?
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht