Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Zoefff
Berichten: 9
Lid geworden op: 03 juni 2016

(Toekomstige) webshop eigenaresse

03 juni 2016

Hoi allemaal!

Via Google ben ik op dit forum terecht gekomen. Aangezien ik een webwinkel wil gaan starten en nog een paar vragen heb, heb ik me aangemeld.

Ik ben dus Zoefff, een jonge studente die gewoon nog een bijbaantje heeft buiten school. :)

Een tijdje geleden heb ik iets ontdekt waar geen aanbod voor is in Nederland, maar wel steeds meer vraag naar komt.
Dat was het moment waarop ik dacht: ik begin een webshop!
Aangezien ik veel verhalen heb gehoord van mensen die té impulsief zijn gestart met een webshop en hierdoor honderden euro's kwijt zijn geraakt, besloot ik alles eerst goed uit te zoeken.
De afgelopen weken heb ik dus al een hoop uitgezocht en momenteel sta ik op het punt mezelf in te schrijven bij de KvK.

Mijn ultieme doel is om voor ongeveer 200 euro (excl. KvK en eventuele kosten zakelijke rekening) mijn webwinkel te realiseren. Aangezien ik zelf genoeg verstand heb van HTML, CSS en programma's als Photoshop bespaar ik een hoop op het opzetten van de webshop.
Ik heb besloten dat mijn webshop gaat draaien op Opencart, dit omdat mijn hosting simpelweg niet 'goed' genoeg zou zijn voor Magento.
Het enige waar ik verwacht hulp bij nodig te hebben, is SEO.

Sorry voor de lange introductie, hahaha.
Misschien kan ik binnenkort mijn webshop op dit forum delen! :D
 
Gebruikersavatar
qwyrp
Berichten: 149
Lid geworden op: 09 oktober 2010
Locatie: Twello
Contacteer:

Re: (Toekomstige) webshop eigenaresse

03 juni 2016

He Zoeff,

Een leuke introductie en welkom. Mocht je nog geen zakelijke rekening hebben dan wil ik je graag KNAB adviseren (heb geen aandelen hoor :D) Dat kost je 5 euro / mnd en vlgs mij is dat de goedkoopste in Nederland.
PDM internetdiensten voor bouwen en onderhouden van webwinkels & websites.
 
BertB
Berichten: 1029
Lid geworden op: 09 maart 2012
Locatie: Callantsoog