hallo mede-webwinkeliers!

1
Mijn naam is Armande, en ik ben een enthousiast webwinkelier (sommige dagen iets meer dan andere). Mijn eerste webshop heb ik in 2004 geopend, en daarna nog eentje in 2005. Sjongejonge wat was SEO toen nog gemakkelijk! :P 
Het voordeel van een webwinkel vind ik dat je alles zelf kunt bepalen en snel kunt schakelen. Nadeeltje is dat ik soms moeilijk los kan laten en dus altijd maar bezig blijf. Kantooruren, wasda? Maar goed, ik zou echt niet anders willen!
Ik woon in Duitsland en dat bevalt uitstekend. Voor de broodnodige ontspanning ga ik met de honden wandelen, en/of lezen. Ik ben vaak van plan om eens wat anders creatiefs te doen, maar dat komt er zelden van.  
www.armande.net voor informatie over het starten van een webwinkel

Re: hallo mede-webwinkeliers!

3
Ik verkoop kralen en alles wat je verder nodig hebt om zelf sieraden te maken. Ik ben begonnen met mijn eigengemaakte sieraden te verkopen, en dat doe ik nog steeds. Maar ik kreeg veel vraag naar de edelsteenkralen en parels, dus zodoende ben ik een kralenwebshop gestart.
www.armande.net voor informatie over het starten van een webwinkel
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.