Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Hanzel
Berichten: 5
Lid geworden op: 27 juli 2016

Even voorstellen

27 juli 2016

Sinds twee maanden ben ik een webwinkel in buiten kookproducten begonnen. Ik kookte wel eens met deze producten voor vrienden en familie, en merkte dat mensen hier erg enthousiast over waren. Sinds 2 weken is buitengewoon-koken.nl online!Ik kan niet overweg met HTML, dus heb voor Wordpress gekozen, waar ik met plugins de site probeer te personaliseren. Ik gebruik thema Storefront. Omdat een webwinkel volledig nieuw voor mij is, leek het mijn handig om me op dit forum aan te melden.
Ik ben benieuwd wat jullie als "experts" van mijn site vinden. Ik sta open voor feedback :)
 
Gebruikersavatar
WebwinkelMeerwaarde
Berichten: 1397
Lid geworden op: 11 augustus 2015
Contacteer:

Re: Even voorstellen

27 juli 2016

Beste Hanzel,

welkom op het forum. Leuk dat je een webwinkel bent begonnen.
Buiten koken is inderdaad erg populair aan het worden...

Als je echt feedback wilt op je website, is daarvoor het speciale forumonderdeel Feedback en ervaringen. Open daar een topic, zodat anderen je daar kunnen voorzien van tips.

Succes met je webwinkel.
 
Gebruikersavatar
Flobbi
Berichten: 91
Lid geworden op: 12 januari 2016
Locatie: Nijkerk
Contacteer:

Re: Even voorstellen

28 juli 2016

Welkom! Leuk idee. Je verkoopt dus in principe sets om buiten mee te koken als ik het goed begrijp? Doe je er ook nog iets van workshops naast? 
https://www.flobbi.nl
Flobbi - Verkoop je smartphone & tablet!
Hoge vergoeding, gratis aangetekend verzenden en lid van Stichting WebwinkelKeur.
 
Gebruikersavatar
Elektrobert
Berichten: 613
Lid geworden op: 20 september 2013
Contacteer:

Re: Even voorstellen

28 juli 2016

Nette site en een gaaf artikel!
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.