Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.
Dank je wel.. Zal er even naar kijken!Mooie site, ziet er goed uit! Vergeet niet nog een SSL certificaat te installeren - dat is verplicht namelijk
Dank je wel.libertes:Mooie site en leuke naam. Site ziet er mooi uit, alleen ik zou zaken als een "In winkelwagen" knop er iets meer uit laten springen. Door overal dezelfde kleur groen te gebruiken valt zon knop niet echt op.
Verder zou je wellicht nog wat foto's kunnen maken (of photoshoppen) van de getoonde afbeeldingen, maar dan aan de muur in een woonkamer. Dat helpt klanten te visualiseren hoe het eindresultaat zou zijn. Bij jouw producten is denk ik de presentatie erg belangrijk.
Tevens kan ik je als keurmerk aanraden om nog eens goed te kijken of je alle verplicht informatie op je website hebt staan. Denk dan aan zoeken rondom bedenktijd, garantie en retour.
Juridisch is dat echter niet afdoende. Jij moet jouw klant echt wijzen op het herroepingsrecht en de kosten voor retour. Doe je dat niet dan mag de klant juridisch gezien tot een jaar na aankoop kosteloos retour sturen. Jij moet dan ook de retourkosten betalen.De info over bedenktijd en dergelijke staan in de algemene voorwaarden.
Mensen kunnen deze lezen indien ze dat wensen
Bedankt voor je advies.Juridisch is dat echter niet afdoende. Jij moet jouw klant echt wijzen op het herroepingsrecht en de kosten voor retour. Doe je dat niet dan mag de klant juridisch gezien tot een jaar na aankoop kosteloos retour sturen. Jij moet dan ook de retourkosten betalen.De info over bedenktijd en dergelijke staan in de algemene voorwaarden.
Mensen kunnen deze lezen indien ze dat wensen
Neem daarvoor gerust 1 van onze voorbeeldteksten over https://www.webwinkelkeur.nl/webwinkel/ ... edenktijd/
ja maar dat is wellicht wat overkil, ik heb het op een aparte pagina staan met meer van dat soort informatie.Bedankt voor je advies.Juridisch is dat echter niet afdoende. Jij moet jouw klant echt wijzen op het herroepingsrecht en de kosten voor retour. Doe je dat niet dan mag de klant juridisch gezien tot een jaar na aankoop kosteloos retour sturen. Jij moet dan ook de retourkosten betalen.
Neem daarvoor gerust 1 van onze voorbeeldteksten over https://www.webwinkelkeur.nl/webwinkel/ ... edenktijd/
Zou het voldoende zijn als ik dit in het kopje onder ''meer informatie'' vermeld die onder elke foto staat?
Ik zal eens even kijken hoe ik dat het beste weg kan zetten!ja maar dat is wellicht wat overkil, ik heb het op een aparte pagina staan met meer van dat soort informatie.Bedankt voor je advies.
Zou het voldoende zijn als ik dit in het kopje onder ''meer informatie'' vermeld die onder elke foto staat?
https://www.coolblue.nl/klantenservice/ ... uilen.htmlIk zal eens even kijken hoe ik dat het beste weg kan zetten!ja maar dat is wellicht wat overkil, ik heb het op een aparte pagina staan met meer van dat soort informatie.
Bedankt
https://www.coolblue.nl/klantenservice/ ... uilen.htmlIk zal eens even kijken hoe ik dat het beste weg kan zetten!
Bedankt
bijvoorbeeld
Dank je!Ik zou het ook op een aparte klantenservice pagina zetten, er zijn namelijk bepaalde onzekerheden die je weg wilt namen. Een veel gemaakte fout is te weinig informatie geven rondom vragen die wel spelen bij consumenten.
Je zou ook eens een kijkje kunnen nemen bij onze voorbeeldteksten voor een klantenservice pagina op https://www.webwinkelkeur.nl/webwinkel/ ... enservice/