Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Avontuur aan de muur
Berichten: 8
Lid geworden op: 28 juli 2016
Contacteer:

Ook nieuw in webshopland

28 juli 2016

Hallo allemaal,

Bij deze zal ik me even voorstellen.
Ik ben Kirsten en doe veel aan fotografie.
Sinds enige dagen is mijn webshop online. Er moet nog wel een en ander gewijzigd worden aan de webshop maar dat komt binnenkort.
In mijn webshop verkoop ik wanddecoratie gedrukt op Alu-Dibond, canvas en acrylglas.
De foto's die ik verkoop zijn zelf gemaakt.
Nieuwsgierig?? Neem een kijkje op www.avontuuraandemuur.nl
Tips, trics en dergelijke zijn altijd welkom :D

Groetjes Kirsten
 
Gebruikersavatar
WebwinkelMeerwaarde
Berichten: 1397
Lid geworden op: 11 augustus 2015
Contacteer:

Re: Ook nieuw in webshopland

28 juli 2016

Welkom op het forum Kirsten.

Veel succes met het ontwikkelen van je webwinkel. Me alle informatie op dit forum kom je vast een heel eind.

Mooie foto's trouwens. Bijzondere sfeer.
 
Avontuur aan de muur
Berichten: 8
Lid geworden op: 28 juli 2016
Contacteer:

Re: Ook nieuw in webshopland

29 juli 2016

Dank je wel!
Altijd fijn om een hoop terug te kunnen lezen hier. Ik ga hier zeker wat van leren :D

Groetjes
 
puurhost
Berichten: 187
Lid geworden op: 05 april 2016
Contacteer:

Re: Ook nieuw in webshopland

30 juli 2016

Mooie site, ziet er goed uit! Vergeet niet nog een SSL certificaat te installeren - dat is verplicht namelijk :)
Opzoek naar een webhoster die echt met je meedenkt?
Magento Webhosting, WooCommerce en nog veel meer systemen!
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Avontuur aan de muur
Berichten: 8
Lid geworden op: 28 juli 2016
Contacteer:

Re: Ook nieuw in webshopland

07 augustus 2016

Mooie site, ziet er goed uit! Vergeet niet nog een SSL certificaat te installeren - dat is verplicht namelijk :)
Dank je wel.. Zal er even naar kijken!
 
Gebruikersavatar
libertes
Berichten: 942
Lid geworden op: 18 juni 2010
Contacteer:

Re: Ook nieuw in webshopland

09 augustus 2016

Mooie site en leuke naam. Site ziet er mooi uit, alleen ik zou zaken als een "In winkelwagen" knop er iets meer uit laten springen. Door overal dezelfde kleur groen te gebruiken valt zon knop niet echt op. 

Verder zou je wellicht nog wat foto's kunnen maken (of photoshoppen) van de getoonde afbeeldingen, maar dan aan de muur in een woonkamer. Dat helpt klanten te visualiseren hoe het eindresultaat zou zijn. Bij jouw producten is denk ik de presentatie erg belangrijk.

Tevens kan ik je als keurmerk aanraden om nog eens goed te kijken of je alle verplicht informatie op je website hebt staan. Denk dan aan zoeken rondom bedenktijd, garantie en retour.
WebwinkelKeur - Webshop Keurmerk + Klantbeoordelingen: Modern keurmerk, ouderwets vertrouwen. Vanaf €8,95 p/m
 
Avontuur aan de muur
Berichten: 8
Lid geworden op: 28 juli 2016
Contacteer:

Re: Ook nieuw in webshopland

09 augustus 2016

libertes:Mooie site en leuke naam. Site ziet er mooi uit, alleen ik zou zaken als een "In winkelwagen" knop er iets meer uit laten springen. Door overal dezelfde kleur groen te gebruiken valt zon knop niet echt op. 

Verder zou je wellicht nog wat foto's kunnen maken (of photoshoppen) van de getoonde afbeeldingen, maar dan aan de muur in een woonkamer. Dat helpt klanten te visualiseren hoe het eindresultaat zou zijn. Bij jouw producten is denk ik de presentatie erg belangrijk.

Tevens kan ik je als keurmerk aanraden om nog eens goed te kijken of je alle verplicht informatie op je website hebt staan. Denk dan aan zoeken rondom bedenktijd, garantie en retour.
Dank je wel. 
Puntje winkelwagen heb je misschien wel gelijk. Ga eens kijken wat ik daarmee kan.

Ook qua presentatie snap ik je punt. De plaatjes die er nu staan zijn niet helemaal naar mijn zin. Ik ben er druk mee bezig om sowieso voor bovenaan de pagina de afbeeldingen aan te passen.

De info over bedenktijd en dergelijke staan in de algemene voorwaarden. 
Mensen kunnen deze lezen indien ze dat wensen ;) 

Maar in ieder geval bedankt voor de tips!!
Altijd fijn als er wat meer mensen meekijken en hun mening geven :D
 
Gebruikersavatar
libertes
Berichten: 942
Lid geworden op: 18 juni 2010
Contacteer:

Re: Ook nieuw in webshopland

12 augustus 2016

De info over bedenktijd en dergelijke staan in de algemene voorwaarden. 

Mensen kunnen deze lezen indien ze dat wensen
Juridisch is dat echter niet afdoende. Jij moet jouw klant echt wijzen op het herroepingsrecht en de kosten voor retour. Doe je dat niet dan mag de klant juridisch gezien tot een jaar na aankoop kosteloos retour sturen. Jij moet dan ook de retourkosten betalen.
Neem daarvoor gerust 1 van onze voorbeeldteksten over https://www.webwinkelkeur.nl/webwinkel/ ... edenktijd/
WebwinkelKeur - Webshop Keurmerk + Klantbeoordelingen: Modern keurmerk, ouderwets vertrouwen. Vanaf €8,95 p/m
 
Avontuur aan de muur
Berichten: 8
Lid geworden op: 28 juli 2016
Contacteer:

Re: Ook nieuw in webshopland

12 augustus 2016

De info over bedenktijd en dergelijke staan in de algemene voorwaarden. 

Mensen kunnen deze lezen indien ze dat wensen
Juridisch is dat echter niet afdoende. Jij moet jouw klant echt wijzen op het herroepingsrecht en de kosten voor retour. Doe je dat niet dan mag de klant juridisch gezien tot een jaar na aankoop kosteloos retour sturen. Jij moet dan ook de retourkosten betalen.
Neem daarvoor gerust 1 van onze voorbeeldteksten over https://www.webwinkelkeur.nl/webwinkel/ ... edenktijd/
Bedankt voor je advies.
Zou het voldoende zijn als ik dit in het kopje onder ''meer informatie'' vermeld die onder elke foto staat?
 
rednas
Berichten: 35
Lid geworden op: 18 oktober 2013

Re: Ook nieuw in webshopland

12 augustus 2016

Juridisch is dat echter niet afdoende. Jij moet jouw klant echt wijzen op het herroepingsrecht en de kosten voor retour. Doe je dat niet dan mag de klant juridisch gezien tot een jaar na aankoop kosteloos retour sturen. Jij moet dan ook de retourkosten betalen.
Neem daarvoor gerust 1 van onze voorbeeldteksten over https://www.webwinkelkeur.nl/webwinkel/ ... edenktijd/
Bedankt voor je advies.
Zou het voldoende zijn als ik dit in het kopje onder ''meer informatie'' vermeld die onder elke foto staat?
ja maar dat is wellicht wat overkil, ik heb het op een aparte pagina staan met meer van dat soort informatie.
 
Avontuur aan de muur
Berichten: 8
Lid geworden op: 28 juli 2016
Contacteer:

Re: Ook nieuw in webshopland

12 augustus 2016

Bedankt voor je advies.
Zou het voldoende zijn als ik dit in het kopje onder ''meer informatie'' vermeld die onder elke foto staat?
ja maar dat is wellicht wat overkil, ik heb het op een aparte pagina staan met meer van dat soort informatie.
Ik zal eens even kijken hoe ik dat het beste weg kan zetten!
Bedankt
 
rednas
Berichten: 35
Lid geworden op: 18 oktober 2013

Re: Ook nieuw in webshopland

12 augustus 2016

ja maar dat is wellicht wat overkil, ik heb het op een aparte pagina staan met meer van dat soort informatie.
Ik zal eens even kijken hoe ik dat het beste weg kan zetten!
Bedankt
https://www.coolblue.nl/klantenservice/ ... uilen.html
bijvoorbeeld :)
 
Avontuur aan de muur
Berichten: 8
Lid geworden op: 28 juli 2016
Contacteer:

Re: Ook nieuw in webshopland

12 augustus 2016

Ik zal eens even kijken hoe ik dat het beste weg kan zetten!
Bedankt
https://www.coolblue.nl/klantenservice/ ... uilen.html
bijvoorbeeld :)
:D
 
Gebruikersavatar
libertes
Berichten: 942
Lid geworden op: 18 juni 2010
Contacteer:

Re: Ook nieuw in webshopland

16 augustus 2016

Ik zou het ook op een aparte klantenservice pagina zetten, er zijn namelijk bepaalde onzekerheden die je weg wilt namen. Een veel gemaakte fout is te weinig informatie geven rondom vragen die wel spelen bij consumenten.

Je zou ook eens een kijkje kunnen nemen bij onze voorbeeldteksten voor een klantenservice pagina op https://www.webwinkelkeur.nl/webwinkel/ ... enservice/
WebwinkelKeur - Webshop Keurmerk + Klantbeoordelingen: Modern keurmerk, ouderwets vertrouwen. Vanaf €8,95 p/m
 
Avontuur aan de muur
Berichten: 8
Lid geworden op: 28 juli 2016
Contacteer:

Re: Ook nieuw in webshopland

16 augustus 2016

Ik zou het ook op een aparte klantenservice pagina zetten, er zijn namelijk bepaalde onzekerheden die je weg wilt namen. Een veel gemaakte fout is te weinig informatie geven rondom vragen die wel spelen bij consumenten.

Je zou ook eens een kijkje kunnen nemen bij onze voorbeeldteksten voor een klantenservice pagina op https://www.webwinkelkeur.nl/webwinkel/ ... enservice/
Dank je!
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht