Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Jennyliz
Berichten: 8
Lid geworden op: 29 juli 2016
Contacteer:

Bedankt allemaal!

30 juli 2016

Mijn naam is Jennifer en ik woon in hartje Rotterdam. Na een sabbatical van 6 maanden heb ik besloten dat ik niet terug wil naar het consultancy leven en dat ik van uit huis wil werken. De afgelopen 6 maanden heb ik veel verschillende plannen gehad en het is een webwinkel geworden. Ik werkte voor een heel klein adviesbureau en naast advies werk was ik ook verantwoordelijk voor de website die vooral internationale klanten moest trekken. Ik heb dus wat ervaring met zoekwoorden, google ads etc. Verder heb ik besloten om eenvoudig te beginnen met mijnwebwinkel.nl wat mij tot nu toe uitstekend bevalt. Het product (petticoats, tule rokken en tutu’s) is eigenlijk per ongeluk om mijn pad gekomen, maar goede keus want ik word iedere keer heel blij als er een doos vol met tule rokken binnenkomt.
Tot nu toe heb ik het erg naar mijn zin, vooral omdat het hebben van een webwinkel zoveel gevarieerder is dan ik ooit had kunnen denken. Tevens wil jullie bedanken omdat ik zeer regelmatig de adviezen op de site gelezen heb om uit te zoeken hoe ik alle uitdagingen op moest lossen waar ik tegen aan liep.
Aanstaande maandag gaat de winkel ‘officieel’ open, maar als je nieuwsgierig bent kun je vast een kijkje nemen, www.tututule.nl.
P.S. hebben jullie wel eens borrels ofzo? Ik zou het leuk vinden om mensen te spreken die met hetzelfde bezig zijn.
 
Gebruikersavatar
WebwinkelMeerwaarde
Berichten: 1397
Lid geworden op: 11 augustus 2015
Contacteer:

Re: Bedankt allemaal!

30 juli 2016

Welkom op het forum Jennifer.

Succes met je plannen en het opstarten van je webwinkel.
 
ikfixhetvoorje
Berichten: 252
Lid geworden op: 09 december 2014
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Bedankt allemaal!

02 augustus 2016

Site ziet er mooi uit, veel succes!