Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Box
Berichten: 4
Lid geworden op: 19 oktober 2015

Hallo allemaal!

15 augustus 2016

Hallo allemaal,

Ik zit al een tijdje op dit forum, dus werd het tijd om mezelf voor te stellen. Mijn naam Dio, 33 en werkzaam als psychiatrische verpleegkundige.
Sinds een paar maanden ben ik bezig met het opzetten van mijn webshop: http://www.boxesandribbons.nl
Ik wilde iets redelijk unieks aanbieden dus heb ik hiervoor gekozen: kant en klare cadeauboxen. De website heb met veel moeite, vallen en opstaan uiteindelijk voor elkaar gekregen.
Het is bijna af, alleen iDeal betalen moet afgerond worden en dan gaat het officieel van start. Spannend!
Jullie feedback is van harte welkom :-)
 
Gebruikersavatar
WebwinkelMeerwaarde
Berichten: 1397
Lid geworden op: 11 augustus 2015
Contacteer:

Re: Hallo allemaal!

16 augustus 2016

(Alsnog) welkom op het forum Dio.

Leuk concept en je website ziet er op het eerste oog goed uit.
Wel mist er nog wat informatie, voorwaarden, etc.

Ook zou ik je (over ons) tekst nog even goed controleren op spelfouten.

Wil je echt feedback op je website, maak dan gebruik van het feedback en ervaringen forumonderdeel.
 
Box
Berichten: 4
Lid geworden op: 19 oktober 2015

Re: Hallo allemaal!

16 augustus 2016

(Alsnog) welkom op het forum Dio.

Leuk concept en je website ziet er op het eerste oog goed uit.
Wel mist er nog wat informatie, voorwaarden, etc.

Ook zou ik je (over ons) tekst nog even goed controleren op spelfouten.

Wil je echt feedback op je website, maak dan gebruik van het feedback en ervaringen forumonderdeel.
Dankjewel! Zal ik zeker doen
 
Gebruikersavatar
WebwinkelMeerwaarde
Berichten: 1397
Lid geworden op: 11 augustus 2015
Contacteer:

Re: Hallo allemaal!

16 augustus 2016

Zal het even afwachten. :D
Hier toch alvast twee opmerkingen:

Zorg ervoor dat al je productafbeeldingen op de homepage hetzelfde formaat hebben, zodat er een rustiger beeld ontstaat.
Ook kan je het geheel iets minder wit (leeg) maken, door bijvoorbeeld een mooie header afbeelding, of kleur toe te voegen in je footer.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.