Nog even voorstellen

1
Hoi allen,

Ik heb me al een tijdje geleden hier aangemeld en heb hier en daar ook al wel eens een bericht geplaatst maar had mezelf nog niet netjes voorgesteld, dus bij deze :D.

Ik ben Sas en ben inmiddels al heel wat tijd bezig met het opzetten van m'n opencart winkeltje. Ik ben nu met de laatste loodjes in de opzet bezig maar het begint er al aardig op te lijken al zeg ik het zelf haha. Vooraf wist ik helemaal niets over websites/winkels bouwen maar ik moest en zou zo nodig alles zelf doen dus daar was ik wel even zoet mee :D. Wel ook mede dankzij dit forum al heel wat geleerd! Voor nu wil ik nog eea aanpassen op de homepage, meer producten toevoegen en een "over ons" er in zetten en me dan verder gaan verdiepen in google analytics en het hele marketing gebeuren. Moet zeggen dat ik 't tot nu toe wel een hele leuke uitdaging vind allemaal :D. Om het mezelf gemakkelijk te maken heb ik een branche gekozen met lekker veel concurrentie :P. Maar met wat ik tot nu toe geleerd heb zal het opzetten van een eventuele tweede webwinkel in een andere branche in de toekomst een stuk sneller en gemakkelijker gaan. Ik kijk er naar uit om hier nog veel te leren, en hopelijk in de toekomst ook vooral een bijdrage te kunnen leveren door andermans vragen te beantwoorden :D

Re: Nog even voorstellen

3
Bedankt! idd lekker druk met plannen, nu de uitvoering nog :D. Had de link naar m'n shop in de OP verwijderd maar plaats 'm toch maar, anders blijft 't nog zo anoniem hah. Dit is m'n winkeltje zoals hij nu is.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.