Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
SH-Shop
Berichten: 54
Lid geworden op: 23 augustus 2015

SH-Shop voorstellen

06 september 2016

Beste forumleden, 

Volgens mij had ik mij nog niet netjes voorgesteld op het forum, dus bij deze. 

Na lange tijd meegelezen te hebben op het forum en heel af en toe een berichtje lijkt mij het leuk en leerzaam om wat actiever hier op het forum aanwezig te zijn. 

Wij (een goede vriend en ik) zijn in augustus 2015 begonnen met de verkoop van vooral elektronica artikelen via Bol.com, eigenlijk alles wat te maken heeft met beeld, geluid en data overdracht. Daarnaast hebben wij een ruim assortiment aan action camera accessoires. 
Een fysieke webwinkel hebben wij nog niet, maar daar wordt op dit moment wel aan gedacht en de plannen liggen er globaal al. 

Wij hebben beiden een full time job naast onze verkoop in NL en BE via Bol.com. 
Wij werken beiden onregelmatig en soms is het best aanpoten om tijdig alles in te pakken en te verzenden, zeker na een nachtdienst. 
Het mooiste zou zijn dat we er full time mee bezig kunnen zijn, maar dat is een ideaal en op dit moment nog een paar bruggen te ver. 
Maar wat er niet is kan nog komen... 

Ondertussen hebben we best veel mogen leren op vele vlakken wbt de retail branche en verkoop via internet. 
Toch lopen we wel eens tegen zaken op waarop dit forum vaak antwoord heeft, verder is het fijn om kennis en ervaring te delen. 

Mochten er nog vragen zijn, stel ze gerust. 

Groeten,

Francois
SH-shop V.o.f. 
 
Gebruikersavatar
WebwinkelMeerwaarde
Berichten: 1397
Lid geworden op: 11 augustus 2015
Contacteer:

Re: SH-Shop voorstellen

09 september 2016

Welkom op het forum. Ben benieuwd naar de realisatie van een eigen webwinkel.
Hou ons op de hoogte.