Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
dairoosy
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 oktober 2016

Na jaren eigenwijs nu toch met anderen

13 oktober 2016

Hallo Allemaal,

Veel van de nieuwelingen op het forum geven aan nieuw te starten met een webshop. Bij mij is het anders. Heb al enkele jaren een redelijk goed lopende webshop www.dairoosy.nl en ben lekker eigenwijs door het leven gegaan. Natuurlijk ga je dan weleens over the top en luister je niet meer naar anderen. Geeft helemaal niets leer je weer van.... :roll:

Na goed beraad met mezelf (en ja ook met enkelen om me heen) is het me wel duidelijk geworden dat je met meerderen gezamenlijk sterker kunt worden. Dit is dan ook mijn reden van inschrijven bij dit forum. Leren van elkaars fouten en elkaar verder te helpen. Ook zal ik hier maar met de deur in huis vallen. Ik kom nog uit het tijdperk dat google vrijwel alleen keek naar keywords, dat is jaren goed gegaan maar bij mij is er een kentering geweest in 2014, de keywords werden afgestraft en mijn bezoekersaantal gehalveerd. Ben nu voornamelijk bezig om goede content aan te maken met goede metatags (best moeilijk voor iemand die dislecties is) maar de resultaten zijn er wel weer naar, ben er nog niet helemaal maar kom weer in de goede richting.

Kortom eigenwijs is af en toe goed, maar hou je omgeving dan wel in de gaten...........

 
 
Gebruikersavatar
WebwinkelMeerwaarde
Berichten: 1397
Lid geworden op: 11 augustus 2015
Contacteer:

Re: Na jaren eigenwijs nu toch met anderen

17 oktober 2016

Welkom op het forum.

Zo te lezen heb je al wat belangrijke lessen geleerd.

Mooi dat het er nu weer wat beter uitziet. Er is veel info aanwezig hier op het forum. Daarmee kan je de webwinkel vast verder mee verbeteren.

Succes!
 
Gebruikersavatar
Gustavo Woltmann
Berichten: 28
Lid geworden op: 03 september 2016

Re: Na jaren eigenwijs nu toch met anderen

17 oktober 2016

Wees welkom :)

Je hebt al vele belangrijke lessen geleerd die je niet alleen helpen met je webwinkel, maar ook in het dagelijkse leven! Natuurlijk moet je eigenwijs zijn en je eigen zin doen, doen wat jou gelukkig maakt en niet wat anderen willen. Maar, het is ook altijd goed om de ervaringen en raad van anderen in acht te nemen (en voor jezelf te beslissen of jij er iets mee kunt doen). Maar meestal leer je het meeste van je eigen fouten, en dat heb jij gedaan! Chapeau ook dat je met dyslectie toch nog goede content weet te maken!
 
Gebruikersavatar
Flobbi
Berichten: 91
Lid geworden op: 12 januari 2016
Locatie: Nijkerk
Contacteer:

Re: Na jaren eigenwijs nu toch met anderen

19 oktober 2016

Welkom. Leren is nooit verkeerd inderdaad. Genoeg mensen die je verder kunnen helpen hier.
https://www.flobbi.nl
Flobbi - Verkoop je smartphone & tablet!
Hoge vergoeding, gratis aangetekend verzenden en lid van Stichting WebwinkelKeur.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.