Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
RRobin
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 november 2016

Hallo allemaal, ik ben Robin!

02 november 2016

Hallo allemaal!

Ik zal me even voorstellen. Ik ben Robin, 18 jaar en ik mijn passie is het bedenken van eigen producten. Ideeën heb ik al heel lang maar tot kort geleden nog nooit wat mee gedaan. Twee jaar geleden is mijn droom dan toch uitgekomen en ben ik begonnen met het ontwikkelen van een product. Dankzij hulp van mijn vader is het gelukt om een product te laten maken. Even voor de duidelijkheid, het gaat om een bedrukking op een bord, dus wat we hebben ontwikkeld zijn de tekeningen (worden ook wel ontwerpen genoemd). Het zijn educatieve ontbijtborden voor kinderen, ik heb (niet zo lang geleden) op de basisschool en middelbare school gezeten en kan concluderen dat de algemene kennis van veel kinderen (waaronder die van mij) eigenlijk veel te laag is als het neerkomt op de simpelste weetjes (oorzaak: te veel tijd besteden aan leuke dingen zoals gamen etc.). De ontwerpen zijn af inmiddels en een aantal exemplaren zijn al geproduceerd.

Mijn doel is om (voor zo goedkoop mogelijk) de borden te kunnen verkopen, zodat iedereen die interesse heeft het zich kan veroorloven. Zo kunnen veel kinderen (op een leuke manier, speelse manier) tijdens het eten toch een beetje kennis meepakken wat mij alleen maar goed lijkt. Om de producten zo goedkoop mogelijk aan te kunnen bieden wil ik ze graag verkopen via een webshop, ik hoef namelijk geen 100 of 200% winst te maken wat winkelketens wel graag willen. Zoals ik al zei vind ik het belangrijk dat de borden goedkoop zijn. Ik ben al bezig met het bouwen van de webshop maar heb uiteraard een aantal vraagjes, vandaar dat ik me even heb aangemeld op dit forum :).

Groetjes,
Robin
 
Gebruikersavatar
WebwinkelMeerwaarde
Berichten: 1397
Lid geworden op: 11 augustus 2015
Contacteer:

Re: Hallo allemaal, ik ben Robin!

03 november 2016

Welkom op het forum.
Klinkt als een sympathiek idee. Succes met het bouwen / ontwikkelen van je webshop.

Let op: Een goede webshop is niet iets dat je er zomaar even bij kan doen...