Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Gebruikersavatar
Hairextensionsonline
Berichten: 39
Lid geworden op: 24 mei 2016
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Sams hair kennismaken met Samantha en Shanti

29 november 2016

Hallo allemaal,

Op deze manier willen wij ons even kort voorstellen/introduceren.
Ik ben Samantha een 34 jarige full-time ondernemer, al jaren ben ik werkzaam op het gebied van fashion. Sinds kort (begin dit jaar) 2016 ben ik samen met mijn vriendin Shanti een webwinkel begonnen in hairextensions. 

Daarnaast heb ik nog een fysieke winkel waar ik ook haar extensions verkoop. De fysieke winkel waar we vrijwel dezelfde producten verkopen. In het begin dit jaar hadden we echt moeite om op gang te komen. We merkten dat het krijgen van nieuwe klanten erg moeilijk is. Ik denk dat er in onze branche heel wat gebeurd is in het verleden waardoor consumenten vrij schuw zijn als het gaat om online bestellen bij een nog onbekende partij. Wat wel erg positief was is dat 95% van de nieuwe klanten altijd terug komt om nog een keer iets te bestellen. Dit is de reden dat we hebben besloten om het bestel proces zo aangenaam als mogelijk te maken. Je kan in onze webwinkel extensions achteraf betalen middels Afterpay. Je kan de haar extensions gratis laten bezorgen en we geven advies op maat middels de live chat functie op onze webwinkel.

We bedienen voornamelijk regio Amsterdam, Rotterdam en Utrecht. Doel is om natuurlijk heel Nederland te bereiken. Afgelopen maanden zien we eindelijk een leuke omzet steiging. Dit heeft te maken met onze organische vindbaarheid welke we hebben uit besteed. AdWords hebben we ook heel even geprobeerd maar hier willen we op een later moment weer wat mee gaan doen.

Wij zijn nu lekker aan het door investeren. Onze nieuwste investering is deze video waar in je heel duidelijk kunt zien hoe goed ons product is:
[youtube]77EWaDlKY9Y[/youtube] 
In het juiste gedeelte van dit forum zal ik jullie om feedback vragen, altijd leuk om te horen.

Ik lees al lang mee op het forum, ga nu proberen er ook actief mee aan de gang te gaan.

Groetjes,
Samantha & Shanti
Haarverzorging tips? Clip in extensions, Lace wigs en meer. Profiteer van 100% tevredenheidsgarantie. SamsHairextensions.nl.
 
Gebruikersavatar
WebwinkelMeerwaarde
Berichten: 1397
Lid geworden op: 11 augustus 2015
Contacteer:

Re: Sams hair kennismaken met Samantha en Shanti

29 november 2016

Welkom op het forum.

Zo te lezen ben je al druk bezig om rustig aan verder uit te groeien. Succes met (het verder verbeteren van) je webwinkel.
 
Gebruikersavatar
libertes
Berichten: 942
Lid geworden op: 18 juni 2010
Contacteer:

Re: Sams hair kennismaken met Samantha en Shanti

01 december 2016

Welkom op het forum en succes met de onderneming.
WebwinkelKeur - Webshop Keurmerk + Klantbeoordelingen: Modern keurmerk, ouderwets vertrouwen. Vanaf €8,95 p/m