Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Gebruikersavatar
Jordywillems
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 januari 2013

Eigenaar Plazmaticlighters.nl

11 april 2017

Dag Forumgangers,

Leuk dat ik na een aantal jaar weer terugkom op dit forum, met bakken aan kennis en ook zeker met tegenslagen en meevallers. Een aantal jaar terug begon ik op dit forum met een post 
wat jullie advies vroeg over mijn webshop voor game accessoires. Nou dat mocht niet baten, heb ze allemaal verkocht aan een markthandelaar en de site een tijd later gesloten. Maar toen
ik vorderde in mijn studie als communicatie en multimedia designer en een achtergrond kreeg in de marketing, kon ik het toch niet laten. Ik ben meerdere sites begonnen (die laat ik even uit deze post) en ze zijn allemaal winstgevend geworden en het belangrijkste; winstgevend gebleven. Momenteel zit ik in een project voor mijn kindje 'www.plazmaticlighters.nl' met een van de grootste wholesalers die leveren aan coffeeshops in heel Nederland om samen met mij een subscription box te lanceren mid 2017 en verder verkoop ik wereldwijd aanstekers en af en toe wat andere gadgets. Verder werk ik samen en ben ik in onderhandeling met grote leveranciers in Nederland als Kruidvat en de Primera.

Een van de grootste lessen die ik heb geleerd zijn dat je vooral moet denken vanuit de gebruiker. Iets wat voor jou vanzelfsprekend is, kan een gebruiker niets zeggen, of niets boeien. Verder heb ik voor mezelf bepaald dat ik voor bijvoorbeeld de aanstekers niet moet triggeren op het "Wat een gaaf design, en USB oplaadbaar!" maar eerder: wat heeft de gebruiker er echt aan? Wat is de toegevoegde waarde van mijn product? Sinds ik meer ben in gaan spelen op het milieu aspect en het besparen van geld en dit vervolgens door verschillende manieren te promoten op social media heb ik 3 maanden lang de omzet weten te verdubbelen. En dat is waar ik nu sta, zoals jaren geleden nogsteeds in m'n eentje zonder personeel. Het vergt veel energie maar als het balletje eenmaal rolt, super.

Wat zijn jullie ervaringen? 

Jordy Willems
 
PaulG
Berichten: 1676
Lid geworden op: 31 maart 2011

Re: Eigenaar Plazmaticlighters.nl

11 april 2017

Wat zijn jullie ervaringen?
Met wat? Met jou? 
Vorige keer reageerde je helemaal niet meer op antwoorden van je vraag. 
En nu? Tot over 4 jaar?
 
Gebruikersavatar
Jordywillems
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 januari 2013

Re: Eigenaar Plazmaticlighters.nl

11 april 2017

Wat zijn jullie ervaringen?
Met wat? Met jou? 
Vorige keer reageerde je helemaal niet meer op antwoorden van je vraag. 
En nu? Tot over 4 jaar?
Dit waren niet zozeer antwoorden, eerder een lading aan kritiek waar ik zeker aan heb gewerkt, maar niet op ging reageren. Overigens was ik toen der tijd 15 jaar en heb ik te weinig gedaan met kritiek, wat ik nu wel doe. De vier vragen in je bericht lijken me allemaal vrij retorisch dus in jouw geval denk ik inderdaad maar weer tot over 4 jaar :-)