Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Sweetbeauty.nl
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 juni 2017

Nog een keertje voorstellen.

14 juni 2017

Goedemiddag allemaal,

Enige tijd terug was ik al actief op dit forum, maar vanwege gezondheidsredenen (borstkanker en het hele circus......) heb ik een tijdje niet zoveel gedaan.  Vandaar dat ik me nog maar een keertje voorstel :D.

Inmiddels ben ik aan de beterende hand en heb ik m'n werk weer opgepakt. Hopelijk kunnen we dit jaar weer gaan knallen!

Ik ben benieuwd naar jullie berichten, tips en adviezen en zal ook zelf waar ik kan jullie proberen te helpen.

Warme groet,  Ilona van Tilborg.
 
Gebruikersavatar
Wallgrind
Berichten: 149
Lid geworden op: 04 januari 2017
Contacteer:

Re: Nog een keertje voorstellen.

19 juni 2017

Een hele fijne middag
Wat fijn om te horen dat je weer beter bent en weer lekker kan gaan knallen met je webshop

Alvast een fijne dag gewenst!

Groetjes Devi
Prestashop - Hosting, Support, Managed Cloud VPS - https://www.wallgrind.nl
Wallgrind Solutions - Webshop op maat https://www.wallgrind.nl
 
Gebruikersavatar
WebwinkelMeerwaarde
Berichten: 1397
Lid geworden op: 11 augustus 2015
Contacteer:

Re: Nog een keertje voorstellen.

25 juli 2017

Welkom (terug) op het forum.

Hopelijk dat je snel weer beter voelt en weer genoeg energie hebt voor de webshop. Succes!
 
Gebruikersavatar
Hashtek
Berichten: 8
Lid geworden op: 10 september 2017
Locatie: Huizen
Contacteer:

Re: Nog een keertje voorstellen.

10 september 2017

Hallo Ilona, 

Welkom terug op het forum. Wat een verhaal... goed om te horen dat je aan de betere hand bent. Veel succes de komende tijd. 

Met vriendelijke groet, 

Kenneth
Webdesigner
Wilt u een professionele WordPress website laten maken? www.hashtek.nl levert maatwerk!
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.