Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
TaxMan27
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 januari 2017

Even voorstellen: Bordspel&zo, een nieuwe webshop met afhaalpunten in Eindhoven & Rosmalen

06 juli 2017

Hi allemaal,

Inmiddels zijn wij ongeveer 2 maanden online met onze webshop www.bordspelenzo.nl. Deze webshop hebben wij gebouwd in prestashop. In principe hebben we deze laten bouwen door een expert, maar omdat ik het erg interessant vind (en de kosten beheersbaar wil houden) heb ik daar zelf ook inmiddels aardig wat uren in gestoken.

Met onze webshop richten wij ons op met name de bordspellen die niet/beperkt worden aangeboden in de bekende intertoys/bart smit/toysaurus/etc. Hoewel het absoluut een niche-markt is er een enorme variëteit aan spellen op de markt en er komen er alleen maar meer bij. De laatste jaren is het aanbod zowel in aantal, maar ook absoluut in kwaliteit sterk vooruitgegaan. Daarbij opgeteld dat bordspellen steeds vaker weer terug op tafel komen, was het voor ons als echte spelliefhebber een mooi moment om de gok te wagen en op deze manier tijd te besteden aan onze hobby.

Onze speerpunten zijn gemak, kwaliteit & service. Met een groot aanbod (momenteel bijna 1200 spellen in het assortiment en deze wordt de komende tijd alleen maar verder uitgebreid), snelle levering en snelle/goede communicatie naar klanten toe proberen wij de klanten die wij mogen bedienen te verleiden om ook de volgende keer weer bij ons terug te komen. Dit idee ondersteunen wij ook nog eens met een spaarsysteem waarbij je 5% aan punten spaart bij iedere aankoop. Ook is het voor klanten mogelijk om de spellen in Eindhoven en Rosmalen af te halen en ter plekke te betalen met pin.

Het krijgen van naamsbekendheid doen wij door het aanhouden van social media accounts, bezoeken van beurzen, connecties aanleggen met diverse bordspelverenigingen & voor nu google shopping. Met dat laatste zijn we volop aan het experimenteren en dat lukt nog niet helemaal, maar stap voor stap gaan we daar hopelijk ook slagen in maken.

In de afgelopen paar maanden heb ik al enorm veel tips, trucs en ervaringen van dit forum kunnen gebruiken bij het opzetten van alles. Enorm waardevol en hopelijk kan ik in de toekomstige periode ook steeds meer mijn steentje bijdragen aan dit forum zodat ik mijn ervaringen weer met andere kan delen.

Groet,
Murat van Bordspel&zo

www.bordspelenzo.nl
www.instagram.com/bordspelenzo
www.facebook.com/bordspelenzo
 
Gebruikersavatar
WebwinkelMeerwaarde
Berichten: 1397
Lid geworden op: 11 augustus 2015
Contacteer:

Re: Even voorstellen: Bordspel&zo, een nieuwe webshop met afhaalpunten in Eindhoven & Rosmalen

25 juli 2017

Welkom op het forum en veel succes met je webwinkel.
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht