Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Gebruikersavatar
fredje
Berichten: 8
Lid geworden op: 18 augustus 2017

Ik begin nu mijn presentatie, u kunt nu nog weg!

18 augustus 2017

Beste Allemaal,

Ik ben Fred eigenaar van een seo bedrijf 10+ jaar, wij hebben zelf geen webshop, maar wel meerdere onder beheer.
Wij voornamelijk actief op .com. vandaar de keus om een Nederlands forum te joinen, zo kunnen we misschien met elkaar een beetje sparren in Nederlandse taal.
ook zag ik dat het hier erg rustig was en volgens mij weinig over seo word gesproken? 
Bij deze hoop ik dat wij (ik) een positieve bijdrage kan brengen aan het webwinkelforum.nl en daarnaast het 1 en ander bij te leren over webwinkels.

Wij hebben regelmatig Nederlandse webwinkels, adsense, affiliate websites te koop met organisch zoek verkeer. 
Ook kan je terecht bij mij voor vragen met betrekking tot seo en of complete of gedeeltelijke seo campagnes.

Veel succes toegewenst aan iedereen, groetjes, Fred 
 
chocoladeverkopers
Berichten: 130
Lid geworden op: 27 januari 2015
Locatie: Nijmegen
Contacteer:

Re: Ik begin nu mijn presentatie, u kunt nu nog weg!

18 augustus 2017

Het is inderdaad wat rustig hier, maar er zijn denk ik genoeg mensen (zoals ik) die wel braaf eens in de paar dagen een kijkje nemen, en wachten op onderwerpen of reacties waar we op kunnen reageren.

Dit is er zeker eentje, alleen al om de titel van uw reactie :D Van harte welkom!

En... wij zijn altijd te porren voor goede tips, hoewel het met onze webshop eigenlijk in google best heel aardig gaat, en we het graag zelf stukje bij beetje verder uitbouwen, vooral ook door de bestaande klanten te behouden, maar meer klanten zou altijd prettig zijn & ook al ben ik best tevreden met de stappen die we maken, het kan altijd beter natuurlijk :) 

En mocht u nog advies nodig hebben over chocolade dan weet u me te vinden ;) 
 
Gebruikersavatar
fredje
Berichten: 8
Lid geworden op: 18 augustus 2017

Re: Ik begin nu mijn presentatie, u kunt nu nog weg!

19 augustus 2017

Het is inderdaad wat rustig hier, maar er zijn denk ik genoeg mensen (zoals ik) die wel braaf eens in de paar dagen een kijkje nemen, en wachten op onderwerpen of reacties waar we op kunnen reageren.

Dit is er zeker eentje, alleen al om de titel van uw reactie :D Van harte welkom!

En... wij zijn altijd te porren voor goede tips, hoewel het met onze webshop eigenlijk in google best heel aardig gaat, en we het graag zelf stukje bij beetje verder uitbouwen, vooral ook door de bestaande klanten te behouden, maar meer klanten zou altijd prettig zijn & ook al ben ik best tevreden met de stappen die we maken, het kan altijd beter natuurlijk :) 

En mocht u nog advies nodig hebben over chocolade dan weet u me te vinden ;) 
Hoi Chocoladeverkopers,

Bedankt voor je reactie, ik heb eventueel wat ideeën via de pm gestuurd.
Chocolade ben ik ook altijd voor te porren,  dus zal zeker ook zelf eens kijken op jullie website of misschien wel eens wat lekker bestellen :)
 
Luchtkussengigant
Berichten: 29
Lid geworden op: 16 januari 2017
Contacteer:

Re: Ik begin nu mijn presentatie, u kunt nu nog weg!

21 augustus 2017

Beste Fred,

Leuke binnenkomst en welkom op het forum. Het is inderdaad wat rustig hier, maar dat mag de pret niet drukken. 
Wij hebben zelf meerdere webshops en zijn op 1 domein (Luchtkussengigant.nl) druk bezig met SEO. Dit begint nu eindelijk zijn vruchten af te werpen. 
Onze SEO-expert zit hier ook op het forum. Altijd fijn om nog een expert uit het veld op het forum te hebben.

Groet,
Erik 
Voor al uw verpakkingsmaterialen - https://Verpakgigant.nl - Vandaag voor 22:00 uur besteld morgen geleverd - Geen verzendkosten en orderkosten
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
prld
Berichten: 3
Lid geworden op: 17 augustus 2017

Re: Ik begin nu mijn presentatie, u kunt nu nog weg!

24 augustus 2017

Haha leuke intro:) welkom
 
Gebruikersavatar
fredje
Berichten: 8
Lid geworden op: 18 augustus 2017

Re: Ik begin nu mijn presentatie, u kunt nu nog weg!

26 augustus 2017

Beste Fred,

Leuke binnenkomst en welkom op het forum. Het is inderdaad wat rustig hier, maar dat mag de pret niet drukken. 
Wij hebben zelf meerdere webshops en zijn op 1 domein (Luchtkussengigant.nl) druk bezig met SEO. Dit begint nu eindelijk zijn vruchten af te werpen. 
Onze SEO-expert zit hier ook op het forum. Altijd fijn om nog een expert uit het veld op het forum te hebben.

Groet,
Erik 
Hoi Erik, 

Bedankt voor je reactie, ik moest wel even lachen toen ik je website opende ik had even een andere voorstelling mbt luchtkussen. Maar inderdaad de enveloppen hebben ook luchtkussens :)
Mooie heldere website, beetje weinig producten nog maar ziet er mooi strak uit!

Ik heb toevallig net 1 van onze service`s ge-posts deze is hier te vinden misschien een leuke extra strategie voor jullie website?
Of leuk om over te stoeien met je seo expert?

Groetjes,

Fred
 
Gebruikersavatar
fredje
Berichten: 8
Lid geworden op: 18 augustus 2017

Re: Ik begin nu mijn presentatie, u kunt nu nog weg!

26 augustus 2017

Haha leuke intro:) welkom
Natuurlijk ook bedankt Prid, ik wist even niets leukers te verzinnen hahaha :).
Ook welcome!
 
Gebruikersavatar
fredje
Berichten: 8
Lid geworden op: 18 augustus 2017

Re: Ik begin nu mijn presentatie, u kunt nu nog weg!

29 augustus 2017

Bij deze mag mijn profiel verwijderd worden!

Beetje lullig dat er zomaar berichten verwijderd worden zonder enige opmerking aan de plaatser te versturen.

Groeten,

Fred
 
Gebruikersavatar
Dirkjan
Admin
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 augustus 2006
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Ik begin nu mijn presentatie, u kunt nu nog weg!

03 september 2017

Bij deze mag mijn profiel verwijderd worden!

Beetje lullig dat er zomaar berichten verwijderd worden zonder enige opmerking aan de plaatser te versturen
Hi Fred,
Er worden nooit zomaar berichten verwijderd! Wel hanteren we voorwaarden. Spam-berichten halen we dus weg zonder spammers daarvan op de hoogte te stellen, en reclame-berichten of echt kwetsende berichten zitten daar dicht bij in de buurt. Zo nu en dan twijfelen we weleens, maar dan wordt de berichtgever ook op de hoogte gesteld. Los daarvan laten we altijd alles netjes staan zolang het voldoet aan de voorwaarden.