Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
MaartenNijhuis
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 december 2017
Locatie: Denekamp
Contacteer:

Wie ben ik?

11 december 2017

Goedemorgen mede webwinkeliers,

Ook ik ben "nieuw" op dit forum. Ik lees al een tijdje mee maar heb echter nooit echt deelgenomen. 
Vandaag heb ik dus de stap gezet om actief deel te gaan nemen aan dit forum!

Mijn naam is Maarten Nijhuis, ik ben 20 jaar en woonachtig in Denekamp (dat is z'n klein dorpje ergens in Twente).
Ik ben eigenaar van Noble & Smith (voorheen Les Noble) en daarnaast run/manage ik een webshop voor een van 's werelds grootste online horloge magazines. 
Noble & Smith is mijn hobby. Dit begon ergens een paar jaar terug toen ik tegen een probleem aanliep en er geen oplossing voor kon vinden, althans een oplossing die voor mij perfect was. Dat is eigenlijk een beetje uit de hand gelopen en op mijn 18e heb ik daarom de stap gemaakt om er een officieel bedrijf/webshop van te maken. Toen onder de naam Les Noble. 
Via deze weg ben ik meerdere uitdagingen tegengekomen en ook aangegaan, dat resulteerde er in dat ik een jaar later mijn studie heb opgegeven en volledig ben gaan focussen op de webshop(s). Al deze uitdagingen hebben te maken gehad met webshops. Ik heb een jaar SEO gedaan voor een bedrijf dat zich richtte op de verkoop van online planten. Daarna ben ik de uitdaging aangegaan om 'webshop manager' te worden van een online horloge magazine. Dit doe ik dus nog steeds. 
Alles vanaf het ontwerpen en zoeken van de leverancier tot het versturen en de aftersales doe ik zelf. 
Verder heb ik ook nog een sociaal leven, ik voetbal, loop hard en heb een passie voor (mechanische) horloges en auto's. 
Ik lees graag, vooral biografieën en boeken over persoonlijke ontwikkeling. 

Dit was mijn korte introductie, een succesvolle week gewenst allen! 

-
Maarten
www.nobleandsmith.com - Building a Brand
 
Gebruikersavatar
WebwinkelMeerwaarde
Berichten: 1397
Lid geworden op: 11 augustus 2015
Contacteer:

Re: Wie ben ik?

11 december 2017

Welkom op het forum. Leuke introductie.

Gaat het om de .com webwinkel? (Volgens mij mag je best een linkje geven bij het voorstellen hoor.)
 
MaartenNijhuis
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 december 2017
Locatie: Denekamp
Contacteer:

Re: Wie ben ik?

11 december 2017

Welkom op het forum. Leuke introductie.

Gaat het om de .com webwinkel? (Volgens mij mag je best een linkje geven bij het voorstellen hoor.)
Bedankt voor het welkom heten!
De website is inderdaad de .com versie (www.nobleandsmith.com)
www.nobleandsmith.com - Building a Brand
 
jritzema
Berichten: 40
Lid geworden op: 05 mei 2011
Contacteer:

Re: Wie ben ik?

11 december 2017

leuk om te lezen en mooie producten Maarten! Ik zie maar een paar producten op je website, klopt dat?
https://www.petgets.nl Online dierenwinkel - Alles voor huisdieren.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
MaartenNijhuis
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 december 2017
Locatie: Denekamp
Contacteer:

Re: Wie ben ik?

11 december 2017

leuk om te lezen en mooie producten Maarten! Ik zie maar een paar producten op je website, klopt dat?
Bedankt! 
Klopt inderdaad. Binnenkort komen er meer producten bij, ik ben namelijk bezig met een nieuw atelier uit Ubrique (Spanje). Een stadje dat echt leer ademt, alles en iedereen doet daar iets met leer. Toch vind ik het niet noodzakelijk om super veel producten te hebben.
Ik ben zelfs begonnen met 1 product, de canvas watch roll. 
Die heb ik ontworpen als "omweg". Dit product was naar mijn mening makkelijker te vermarkten omdat het nog niet bestond zoals ik hem heb ontworpen. En als die zou ik wel even makkelijk verkopen, en met dat geld dan uiteindelijk de rest van het bedrijf financieren (En wat had ik dat fout zeg).
Deze word ook private label verkocht voor andere merken en ligt bij bepaalde (vintage) horloge winkels o.a. in het Verenigd Koninkrijk, Denemarken en de VS.

Maar het uiteindelijke doel was toch om een echt heren merk te beginnen. The one stop gentleman's store, zeg maar. 
Dit idee kwam toen ik 16 was, dat was z'n 4-5 jaar terug. En door het 'succes' van de watch roll ben ik gaan uitbreiden naar Creditcard holders/wallets en paspoort houders.
De website is nu nog een rommeltje, heb de laatste tijd even een stapje terug gedaan om er nu weer met een frisse blik mee verder te gaan.
En hopelijk dat ik begin 2018 de nieuwe website online kan gooien met producten van een nieuwe leverancier uit Ubrique, Spanje.
www.nobleandsmith.com - Building a Brand
 
Gebruikersavatar
Schaap
Berichten: 110
Lid geworden op: 28 mei 2017

Re: Wie ben ik?

11 december 2017

Ik lees graag, vooral biografieën en boeken over persoonlijke ontwikkeling. 
Welkom op het forum. Leuke intro :-D 
En als jij graag leest, kan ik het niet nalaten om te reageren .... kijk even bij min handtekening,  " boeken over persoonlijke ontwikkeling" daar bied ik er veel van aan ... just have a look!
mvg Monique (boeken)Schaap
www.BoekenSchaap.nl Hét adres voor 2ehands boeken met méér inhoud