Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
AnyTotal
Berichten: 3
Lid geworden op: 29 december 2017

De persoon achter AnyTotal

29 december 2017

Hallo,

Kelly, dat is de persoon achter AnyTotal.net.
Sinds een paar maanden ben ik mij gaan verdiepen in webwinkels. Het is de toekomst en ik wil al jaren een eigen bedrijf starten.
Nu had ik er een gestart onder de naam wijhebbedingetjes, maar het liep niet helemaal goed in mijn priveleven en moest uiteindelijk uit de lucht gehaald worden.

Op 28-12-17 heb ik dan toch weer de stap genomen opnieuw te beginnen en dan nu naar wat meer landen. Gezien ik vanuit Nederland naar Duitsland ben verhuisd, samen met mijn vriend, moet ik keuzes maken. En mijn keuze is dus gevallen op een webshop voor Nederland en Duitsland.

Ik ben geboren en getogen in Nederland, vlakbij Amsterdam. Dit was 21 jaar geleden op 22 september 1996. Ik heb mijn school netjes afgerond met een diploma en ik ben er trots op. (:

Als je nog meer wilt weten, stuur gerust een berichtje.
 
Gebruikersavatar
PIN ACCESSOIRES
Berichten: 75
Lid geworden op: 01 februari 2018
Contacteer:

Re: De persoon achter AnyTotal

21 februari 2018

Hi,

Als tip kan ik je meegeven dat het misschien handig is om te starten met een actieve website.
Op dit moment is er een technische fout te ziet. Wellicht is je hostingpakket niet actief ?

Elke online uiting die je maakt is er toch 1. En dat telt op.
Het is sonde als je mensen naar je website stuurt als die vervolgens niet te bereiken is.

Weer je wat er aan de hand is ?

Succes.
Pin accessoires | V400m beschermhoes | Pinautomaat beschermhoes | Onderdelen voor uw mobiele pinapparaat.