Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Liesl
Berichten: 9
Lid geworden op: 28 januari 2018
Contacteer:

Voorstellen

28 januari 2018

Hallo forumleden,

Al een aantal weken lees ik met veel plezier mee op het forum en heb al veel aan de tips gehad. Mijn naam is Marlies en samen met mijn man zijn wij fan van de Engelse & Franse bulldog. Momenteel werk ik nog als ICT manager en heb een verleden van (ICT) projectmanager. Het ondernemen heeft er altijd wel in gezeten en nu besloten toch iets voor onszelf op te starten.

Omdat wij zelf veel doen (en laten) voor onze honden liepen wij vaak ook tegen frustratie aan. De bulldog heeft specifieke behoeftes en wij zochten ons rot naar goede kwalitatieve producten. Het idee om in deze nicemarkt te stappen is daaruit ontstaan. Om te starten gekozen voor wordpress met woocommerce , hosting via Strato. Wij hebben (nog) een klein assortiment en ik wil graag van begin tot eind "snappen" wat e-commerce inhoud. Op dit moment hebben we dus nog helemaal niks uitbesteed.

Zodra de site open gaat zal ik zeker  jullie feedback vragen. 

Groet
Marlies
www.ibizabully.nl
ibizagevoel, be free, be happy
 
Gebruikersavatar
WebwinkelMeerwaarde
Berichten: 1397
Lid geworden op: 11 augustus 2015
Contacteer:

Re: Voorstellen

28 januari 2018

welkom op het forum. Succes met de plannen!
 
Gebruikersavatar
Capaly
Berichten: 23
Lid geworden op: 17 september 2016
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Voorstellen

31 januari 2018

Hallo,

Goed plan! En zeker goed gevonden die nichemarkt, bulldogs zijn momenteel wereldwijd razend populair. 
Om een vliegende start te maken even dit doorlezen zodat je niet dezelfde fouten maakt.

Ten Mistakes I Made Running Two Online Stores (And How You Can Avoid Them)
 
Gebruikersavatar
PIN ACCESSOIRES
Berichten: 75
Lid geworden op: 01 februari 2018
Contacteer:

Re: Voorstellen

21 februari 2018

De countdown klok is al aan het aftellen zie ik.
Als starter is Wordpress met Woo een prima optie.
Makkelijk te beheren en voldoende vertalingen en handleidingen te vinden.

Succes met de webwinkel.
Pin accessoires | V400m beschermhoes | Pinautomaat beschermhoes | Onderdelen voor uw mobiele pinapparaat.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.