Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
starter123
Berichten: 14
Lid geworden op: 18 februari 2018

Even voorstellen

26 februari 2018

Ik lees hier al een tijdje mee en heb daarom afgelopen week maar eens een account aangemaakt. Nu tijd om me ook even voor te stellen.

Ik ben Johan en plannen aan het maken voor een webwinkel. Ik heb al redelijk wat ervaring op internet marketing gebied, maar heb nog nooit een eigen webwinkel gehad. Daarom nu aan het oriënteren wat er allemaal bij komt kijken. Zoals software, regels, ondersteunde partijen, enzovoort.

Ik wil starten met dropshipping, omdat ik liever niet teveel geld in de voorraad wil steken. Ik hoop op webwinkelforum de nodige inspiratie op te kunnen doen en vragen te kunnen stellen.
 
Gebruikersavatar
PIN ACCESSOIRES
Berichten: 75
Lid geworden op: 01 februari 2018
Contacteer:

Re: Even voorstellen

28 februari 2018

Welkom op het forum :)
Om de kosten laag te houden is dropshipping idd een goede manier om te beginnen.

Succes !
Pin accessoires | V400m beschermhoes | Pinautomaat beschermhoes | Onderdelen voor uw mobiele pinapparaat.
 
elegantweaves
Berichten: 73
Lid geworden op: 30 mei 2017
Contacteer:

Re: Even voorstellen

01 maart 2018

Welkom op het forum!

Voor dropshipping zou ik wel zorgen voor een betrouwbare vooral snelle leverancier.  Ik weet niet of dit je plan was maar voor de zekerheid het motto: Ali express is no dropshipping it's long shipping. Don't do it!