Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
travelinterior.nl
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 april 2018

Tim van travelinterior.nl

25 april 2018

Beste allen,

Ik ben Tim van www.travelinterior.nl. Ik heb 26 jaar en ik woon in Zwolle. Mijn bedrijfje is eigenlijk ontstaan, omdat ik toch niet helemaal tevreden was op mijn werk. Na mijn studie ben ik bij Wehkamp gaan werken. Best een mooi bedrijf om veel te leren, maar het was toch niet helemaal wat ik zocht. Ik had niet de volledige vrijheid die ik graag wilde en het kantoorleven was niet helemaal mijn ding. Zodoende ben ik gaan zoeken naar wat ik nou eigenlijk wel wilde. Ik heb aardig wat afgereisd in de voorgaande jaren en tijdens die reizen kwam ik altijd erg veel toffe interieur items tegen. Toen dacht ik, waarom ga ik die niet aanbieden in Nederland. Zodoende ben ik begonnen met spullen importeren vanuit als eerste Sri Lanka. Ik hoop nog vanuit veel landen producten te kunnen importeren en dit avontuur te blijven doorzetten. Lees ook eens mijn verhaal op de site https://www.travelinterior.nl/blog/sri-lanka/
 
Gebruikersavatar
PIN ACCESSOIRES
Berichten: 75
Lid geworden op: 01 februari 2018
Contacteer:

Re: Tim van travelinterior.nl

26 april 2018

Hi Tim,

Leuke webwinkel. Dit zijn van die producten die je niet zo snel tegenkomt en in die zin echt uniek.
En mooi te zien dat je scherpe productfoto's hebt gemaakt. Sommige mensen besteden daar naar mijn mening echt te weinig aandacht aan.

Klein puntje. Ik zou de eerste foto die je ziet toch iets groter maken.
Het werkt met een vergrootglas maar toch. Mensen zijn ongeduldig..

Heel veel succes met de verkoop.
Pin accessoires | V400m beschermhoes | Pinautomaat beschermhoes | Onderdelen voor uw mobiele pinapparaat.
 
travelinterior.nl
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 april 2018

Re: Tim van travelinterior.nl

03 mei 2018

Hi Tim,

Leuke webwinkel. Dit zijn van die producten die je niet zo snel tegenkomt en in die zin echt uniek.
En mooi te zien dat je scherpe productfoto's hebt gemaakt. Sommige mensen besteden daar naar mijn mening echt te weinig aandacht aan.

Klein puntje. Ik zou de eerste foto die je ziet toch iets groter maken.
Het werkt met een vergrootglas maar toch. Mensen zijn ongeduldig..

Heel veel succes met de verkoop.
Bedankt voor de tip!
 
elegantweaves
Berichten: 73
Lid geworden op: 30 mei 2017
Contacteer:

Re: Tim van travelinterior.nl

07 mei 2018

mooie webwinkel, ik zal zelf eens door je winkel scrollen want ik zie wel een aantal leuke producten
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Gebruikersavatar
neobee
Berichten: 6
Lid geworden op: 15 februari 2017

Re: Tim van travelinterior.nl

18 mei 2018

Tip: Maak een Instagram, Facebook en Pinterest account aan. Jouw producten zijn uitermate geschikt voor deze social media accounts.

Je website is via Jimdo gemaakt zie ik en is redelijk jong, registratie september 2017, dus hoog ranken op Google is moeilijk, maar niet onmogelijk mits je de juiste zoekwoorden optimalisatie uitvoert.  
  
SEO voor mkb : www.hlwebsolutions.com