Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Rosanne
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 juli 2018

Goedemorgen! Fijne dag!

16 juli 2018

Beste forumleden,

Ik zal mij aan jullie voorstellen. Mijn naam is Rosanne, woonachtig in het hoge noorden en vanuit grote passie wil ik een webshop starten.
Sinds een jaar ben ik bezig met alle voorbereidingen voor mijn webshop in kinderkleding. Inderdaad, ik ben één van de vele duizenden moeders die hierin een webshop gaat beginnen. Het gaat wel om een nichemarkt. Ik wil producten aanbieden die in Nederland nog niet verkrijgbaar zijn.
Ontzettend leuk allemaal, maar wat kost het veel tijd om alles uit te zoeken. Het probleem is niet het gebrek aan informatie, maar de overvloed :-). Vooral voor iemand zoals ik die totaal geen verstand had van deze branche. Inmiddels veel knopen doorgehakt en de webshop wordt nu opgezet door een professional (houd mijn handen er verstandig van af, wel grote invloed uiteraard).
Mijn grootste zorg is het opbouwen van naamsbekendheid. Ook hier is veel informatie over te vinden, maar voor mij nog niet voldoende om een duidelijk plan op te kunnen stellen. Ik hoop hierover het een en ander op dit forum te kunnen vinden en mijn vragen te kunnen stellen. Mogelijk kan in de toekomst ook anderen helpen!
 
Wouter Hol
Moderators
Berichten: 3081
Lid geworden op: 02 september 2010
Contacteer:

Re: Goedemorgen! Fijne dag!

17 juli 2018

Welkom!
 
Gebruikersavatar
PIN ACCESSOIRES
Berichten: 75
Lid geworden op: 01 februari 2018
Contacteer:

Re: Goedemorgen! Fijne dag!

17 juli 2018

Welkom op het forum en ontzettend veel plezier en geluk.

Ik zie steeds vaker beginnende ondernemers in de niche markt van kinderkleding en accessoires voorbij komen.
Naast de voor de hand liggende onderwerpen zoals SEO een website en Facebook pagina is het volgens mij zaak je echt goed te onderscheiden.
Dit kan zijn in producten, service, of kosten.

Het moet ergens beginnen.
Neem je tijd, bouw een goed opgezette webshop maar misschien wel het belangrijkste; kies een onderwerp wat je leuk vind.
Dat straalt n.v.v.t af op je webshop wat uiteindelijk zal resulteren in meer bezoekers.

Succes !
Pin accessoires | V400m beschermhoes | Pinautomaat beschermhoes | Onderdelen voor uw mobiele pinapparaat.