Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Nathalie83
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 augustus 2018

Wie ben ik?

15 augustus 2018

Hallo, 

Ik ben Nathalie, ik ben de persoon achter webwinkel Chardis. Ik woon in Balen (België) met mijn wederhelft en stiefzoon. Wat doe ik graag in mijn vrije tijd? Tuinieren, wandelen, koken, meubeltjes een nieuw leven geven, soms schiet ik in naaimodus en maak ik zelf wat stiksels....ja, ik ben wel een huis & tuin mus om het zo te noemen. Mijn webwinkeltje met interieur en decoratie spulletjes is tot stand gekomen als vertakking op de reeds bestaande zaak van mijn wederhelft ( decoratie-en schilderwerken Smeyers). De laatste jaren ben ik voornamelijk huisvrouw geweest en op regelmaat een helpende hand in mijn man zijn zaak. Ik vond het belangrijk om er te zijn voor mijn stiefzoon & mijn man. Nu nog steeds (ben een gezinsmens), maar ondertussen is deze knul al bijna 16 jaar en is het tijd om op zijn zelfstandigheid te vertrouwen. Ik had altijd de bedoeling terug aan het werk te gaan als hij wat ouder was, maar wilde iets doen van thuis uit. Mijn gezin is en blijft steeds prioriteit voor mij en vanuit dit oogpunt werd er gekozen om een webwinkeltje te beginnen.  Het is niet altijd gemakkelijk,... nieuwe artikelen zoeken, ...ander keer is het aanbod zo groot wat het selecteren niet gemakkelijk maakt. Maar dat maakt de uitdaging interessant en leerzaam! 

Groetjes en een fijne dag
Nathalie
Chardis