Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
werkschoengigant
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 augustus 2018
Contacteer:

Even voorstellen

18 augustus 2018

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum en het leek mij goed om me eerst even voor te stellen! Ik ben Arnold en ben sinds kort gestart met een webwinkel in werkschoenen/ veiligheidsschoenen. De reden dat ik begonnen ben met de webwinkel was omdat ik naast mijn werk graag wat extra bij wil verdienen en er misschien op een dag wel een inkomen uit wil halen. 

Ik kom uit een ondernemersgezin waar mijn ouders een eigen bedrijf runnen in de woninginrichting en vanuit hier de ondernemersspirit meegekregen. Toen ik op het idee kwam om te beginnen met de webwinkel werd ik helemaal enthousiast en wou eigenlijk meteen beginnen, maar waar begin je dan? Ik kwam al snel tot de conclusie dat mijn kennis helaas te minimaal was en ik wist niet waar ik moest beginnen. Nu houdt ik wel van een uitdaging maar zonder enige kennis van de online wereld ben ik me maar gewoon in gaan lezen. 

Al snel vond ik iemand die mij verder kon helpen en heb samen met hem een webwinkel opgezet die nu een aantal maanden live staat. Er is echter nog veel onbekend voor mij in de online markt en vandaar dat ik me aan heb gemeld bij het webwinkel forum omdat ik erg benieuwd ben naar jullie ervaringen en hoe jullie dingen aanpakken. 

Aangenaam kennis te maken! :)