Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Minderjong
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 maart 2014
Contacteer:

Even voorstellen

12 oktober 2018

Goedemiddag,

Mijn naam is WIlma Stehouwer en ik ben nieuw en ook weer niet nieuw op dit forum. In 2013  ben ik samen met mijn zus onze webshop www.minderjong.com begonnen. Onze tweede webshop. We hadden namelijk al www.dekrekel.com.  We richten ons met minderjong op senioren en verkopen leuke artikelen om cadeau te geven of leuke handige artikelen voor in en om het huis. In 2016 ging onze boekhandel die we ook nog hadden zo slecht dat we besloten om onze webshop www.minderjong.com maar even stop te zetten. We hadden een vlammende start in  2013 maar in 2015 namen we de domme beslissing om in zee te gaan met Beslist.nl. Het kostte ons ruim 1500 euro maar gek genoeg gingen onze bezoeken en conversie dramatisch omlaag nadat we besloten om te stoppen met Beslist. Nu hebben we de boekhandel gesloten en hebben alles weer een beetje op de rit. Daarom hebben we ook besloten om onze tweede webshop te heropenen om te kijken of we er nu wel weer de stijgende lijn in kunnen krijgen. Hopelijk gaat het ons lukken.  Ondernemen en verkopen daar gaat mijn bloed net wat sneller van stromen. 
www.minderjong.com voor hen die niet oud zijn maar gewoon wat minder jong