Een webshop om van te leren...

1
Hoi allemaal, ik ben deze zomer gestart met het ontwikkelen van een webshop in muurstickers op www.tekstopdemuur.nl. Er is veel concurrentie op deze markt maar dat maakte het voor mij des te interessanter. Ik werk namelijk al enkele jaren als freelance online markteer en ik merkte dat ik in mijn kennisontwikkeling nogal afhankelijk was van mijn opdrachtgevers. Daarom ben ik nu een eigen webshop gestart zodat ik kan gaan testen wat wel en wat niet werkt op het gebied van online marketing. Vorig jaar ben ik begonnen met een studie op het gebied van zoekmachineoptimalisatie en ik gebruik de webshop om wat ik heb geleerd ook in de praktijk te kunnen brengen. Alles staat nog in de kinderschoenen maar ik vind het nu al een prachtig avontuur! 
Muurstickers met een boodschap - https://www.tekstopdemuur.nl/

Re: Een webshop om van te leren...

4
Je website ziet er mooi en modern uit
Heb je die zelf gemaakt? of een anders ingeschakeld??

alleen een aandachtspuntje .... ik zag een tekst bij buro en de afmeting is 32 x 5 ?? op de foto lijkt het eerder 50 cm breed
Dat zie ik vaker waar de foto niet klopt met de werkelijk grootte 
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.