Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
dirkl
Berichten: 5
Lid geworden op: 12 januari 2019
Contacteer:

Komt dat zien: Een voorstelling

08 mei 2019

Hoi allemaal,

Mijn naam is Dirk en ik ben de persoon achter Huis96

Deze webshop ben ik gestart naast mijn eigen grafische onderneming. Het allerleukste van grafisch ontwerpen is het omzetten van een idee naar een creatief product en hoeveel leuker is dat nu wanneer je dit voor jezelf mag doen! Vandaar dat ik, samen met de input van mijn vrouw, deze webshop in wenskaarten en accessoires ben begonnen. Wij proberen ons te onderscheiden door een leuke woordgrap of ander grafisch element, enigszins verstopt, toe te voegen aan de kaartjes. 

Het opzetten en runnen van de webshop heeft door mijn achtergrond (studie in IT) een groot voordeel met zich meegebracht. Mijn kennis van Wordpress heeft ervoor gezorgd om de webshop op WooCommerce te laten draaien en dit bevalt tot nu toe nog steeds erg goed. Kleine wijzigingen op de grafische kant en technische optimalisatie kan ik zelf doen. De meeste moeite zal gaan zitten in de algehele marketing en distributie van de shop.

Gelukkig is er op dit forum genoeg info te vinden om mij bezig te kunnen houden mijn kennis te vergroten. Bedankt dus voor alle info die hier al geplaatst staat en ik hoop dat ik zelf ook nog wat van mijn kennis mag toevoegen de komende tijd.