Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Nicoledh
Berichten: 11
Lid geworden op: 09 augustus 2019

Nieuw hier! Sieraden/kleding webshop

24 september 2019

Hey allemaal! Ik ben nieuw en ik dacht ik stel mij even voor. :) 


Ik ben Nicole en sinds een paar maanden is mijn webshop www.hermosamoda.nl online! 
Het is lastig om meer bezoekers te krijgen dus daarom ben ik lid geworden van dit forum! 

Ik lees veel hier maar alle tips zijn welkom. :) 

X Nicole
Hermosa Moda 

Nieuwste collectie: Handgemaakte oorbellen met hoops en natuursteen hangers
https://www.hermosamoda.nl/handmade
 
Gebruikersavatar
MrWoo
Berichten: 5
Lid geworden op: 30 september 2019

Re: Nieuw hier! Sieraden/kleding webshop

30 september 2019

Hoi Nicole,

Welkom! Ik ben zelf ook net nieuw op dit forum, mede om te leren van anderen en mijn kennis ook weer te delen. Ik heb zelf meerdere websites in beheer en ben ik heel actief met lead generation. Iets dat voor jouw website ook zou kunnen werken wanneer je meer bezoekers hebt.

Om meer (organische) bezoekers aan te trekken zou ik je ten eerste willen aanraden om de content op je website te verrijken. Ik zie dat je redelijk wat categorie en productpagina's hebt. Maar op geen enkele (van wat ik snel heb bekeken) kan ik informatieve teksten en of product beschrijvingen vinden. Dit is een eerste stap die je zou kunnen nemen. Daarnaast zie ik een 6 aantal blogs, met daarin magere informatie. Ik zou langere blogs schrijven die gericht zijn op je doelgroep. Je zou hiervoor een zoekwoorden onderzoek kunnen doen. Daarmee kun je inhoudelijk krijgen waar je doelgroep naar zoekt dat relevant is voor je website. 

Onthoud: content is king! Wanneer je de content op je website rijker maakt met tekst en waardevolle informatie. Dan zou je aansluitend kunnen gaan kijken om elders op relevante websites gast blogs te kunnen gaan plaatsen waarin je weer een linkje naar je website kan plaatsen. Je zou je ook kunnen richten op advertorials of Facebook en Google adverteren.

Succes!
 
EstherVermaat
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 oktober 2019
Contacteer:

Re: Nieuw hier! Sieraden/kleding webshop

10 oktober 2019

Welkom op het forum! Zit een beetje in hetzelfde bootje als jij. Veel lezen hier op het forum over inderdaad content marketing en SEO natuurlijk. Word veel gratis goed advies gedeeld hier.
 
Kristel
Berichten: 7
Lid geworden op: 11 januari 2019
Contacteer:

Re: Nieuw hier! Sieraden/kleding webshop

14 oktober 2019

Hi Nicole,

Super leuk! Ik heb zelf al 8 jaar een eigen webshop (Treasurelabel.nl, sinds 2 jaar) en geef op mijn persoonlijke blog ook veel tips over het succesvol maken van je webshop. Zo heb ik bijvoorbeeld een artikel geschreven over het krijgen van gratis bezoekers naar je shop, wellicht interessant voor jou? :) Dit is de link: https://www.styledbykris.nl/goaldigger/ ... p-of-blog/.

Veel succes!
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
groothandelsjaal
Berichten: 8
Lid geworden op: 06 september 2020

Re: Nieuw hier! Sieraden/kleding webshop

06 september 2020

Hi Nicole, je kunt ook bij indini kijken voor sieraden en sjaals. 
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht