Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
CFO2020
Berichten: 5
Lid geworden op: 21 december 2019

Over mij in het kort: Kunst & Tarot (ik heb geen prive leven :-p)

21 december 2019

Bedankt voor het lezen van dit bericht :)
Ik ben Charis Felice, bewustzijnskunstenaar en de eigenaar van 2 conceptuele webshops waarbij ik mijn richt op kunst en tarot.

Ik verkoop kaarten, tshirts en bied tarot readings aan voor persoonlijke ontwikkeling: ik nodig klanten uit de uitkomst van een reading naar eigen hand te zetten. In plaats van de toekomst te voorspellen laat ik zien dat je veel meer controle hebt over de uitkomst en dus je leven.

Ik noem mijzelf bewustzijnskunstenaar omdat ik met mijn kunstprojecten, die ik combineer met commercie, de doelgroep uitnodig de wereld een nieuwe betekenis te geven.

Klinkt allemaal misschien ingewikkeld en zweverig voor sommigen, maar het komt er op neer dat ik kaarten, tshirts en readings verkoop.

Op het moment ben ik 3 jaar online bezig en zoek nu graag een gedeelde fysieke winkel. Misschien dat je net even iets speciaals voor 1 dag of meer in de week nodig hebt om aandacht te trekken in je fysieke winkel om nieuwe klanten of een nieuwe doelgroep aan te trekken. Dan geef ik graag betaalde tarot readings in je winkel. Het zou helemaal mooi zijn als ik een gedeelte van je shop kan huren voor mijn readings en evt verkoop van tarot kaarten, tarot kunst en evt. tshirts. Ik zit te denken aan een tattoo shop of andere creatieve shop. Game shops ook welkom! Mocht je een andere shop hebben met ruimte laat het even weten.
(*❛‿❛)→charisfelice.com
 
Wouter Hol
Moderators
Berichten: 3081
Lid geworden op: 02 september 2010
Contacteer:

Re: Over mij in het kort: Kunst & Tarot (ik heb geen prive leven :-p)

23 december 2019

Welkom op het forum!
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht