Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Driz
Berichten: 4
Lid geworden op: 09 december 2019
Contacteer:

Nieuw hier

24 januari 2020

Hi allemaal,

Ik ben Desiree.
Ondertussen heb ik hier al aardig wat gelezen. 
Sinds een paar maanden staat mijn webshop online en geregeld ben ik er nog mee bezig deze te optimaliseren.

Ik ben een webshop gestart in hoofdzakelijk door mijzelf handgemaakte biothane hondentoebehoren. Dit is een duurzaam product gemaakt van een nylon laag met een kunststof coating, Hiermee maak ik lijnen, tuigen en halsbanden voor honden. De webshop is ontstaan omdat ik zelf een fan ben van biothane en ineens het idee kreeg dit zelf wel te kunnen maken, maar met 2 eigen honden zou ik al snel omkomen in de artikelen die ik zelf maak.

Ik hoop hier nog heel veel te kunnen leren zodat mijn webshop straks loopt als een zonnetje.:wink:

Groetjes,

Desiree
 
Gebruikersavatar
PIN ACCESSOIRES
Berichten: 75
Lid geworden op: 01 februari 2018
Contacteer:

Re: Nieuw hier

26 januari 2020

Leuk product en succes gewenst met de verkopen ! 
Pin accessoires | V400m beschermhoes | Pinautomaat beschermhoes | Onderdelen voor uw mobiele pinapparaat.
 
Driz
Berichten: 4
Lid geworden op: 09 december 2019
Contacteer:

Re: Nieuw hier

28 januari 2020

Leuk product en succes gewenst met de verkopen ! 
Dank je!
 
KanyeWestofWebshops
Berichten: 7
Lid geworden op: 13 augustus 2020
Contacteer:

Re: Nieuw hier

15 augustus 2020

Hoi Desiree,


Superleuk product! Wij zijn volop in ontwikkeling voor een dierenwebshop - ik contacteer je als we in de laatste fase zitten, dan kunnen we misschien wel wat samenwerken!



Groetjes!
SEO & E-Commerce expert | Huidige projecten: Thee.be ¤ Vaporshop.be ¤ TBShops
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht