Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
RookhoutOnline
Berichten: 5
Lid geworden op: 20 januari 2021
Contacteer:

Zonder ervaring gestart met webwinkel

28 januari 2021

Hoi beste lezer,

Ik (35 jaar).
Begin 2020 is er door omstandigheden tijd vrijgekomen voor een nieuwe baan in loondienst óf beginnen als ondernemer.
Ik heb een marketing diploma en saleservaring opgedaan de afgelopen 15 jaar. Omdat ik vrijheid (van eigen keuzes maken) en onafhankelijkheid belangrijk vind, heb ik gekozen voor het ondernemerschap. Mede ook omdat ik dat te weinig ervaarde in de banen in loondienst. En omdat ik denk het altijd beter te weten :-).

Gezien mijn sales- en marketing ervaring wilde ik in eerste instantie als consultant andere bedrijven helpen om online leads te genereren en verkopen te boosten. Maar ik geloof ook; als je denkt een ander te vertellen hoe het moet, waarom doe je het zelf dan niet? Toen kwam het idee om een eigen webshop te starten en mijn inzichten en kennis daarop los te laten. De keuze voor product was snel gemaakt > mijn hobby: BBQ.
Ik heb geen eerdere e-commerce ervaring, dus het was even flink studeren en verdiepen in de materie. In augustus 2020 ben ik gestart met de online winkel en ben nog steeds elke dag dankbaar voor de keuze die ik heb gemaakt voor het ondernemerschap en de mooie reviews die mijn klanten achterlaten (9.8/10 op basis van 140+ beoordelingen)

Ik heb mij hier aangemeld omdat ik tijdens de onderzoeksfase van mijn webshop hier nuttige informatie heb gevonden. Ik hoop nu anderen die hier hulp/tips vragen van dienst te kunnen zijn.
 
Wouter Hol
Moderators
Berichten: 3081
Lid geworden op: 02 september 2010
Contacteer:

Re: Zonder ervaring gestart met webwinkel

29 januari 2021

Welkom!
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht