Even voorstellen

1
Ik ben Marian, 50plusser en sinds 1 augustus jl. werkloos geworden. Ik heb sindsdien regelmatig contact met andere werkloze 50plussers gehad en daar werd ik niet vrolijk van. Vele zijn al lange tijd werkloos. De meeste een jaar of langer. Ze solliciteren en solliciteren, maar het wordt nooit iets. Voor een aantal begint het lastig te worden omdat de meesten na 2 jaar in de bijstand komen.

Een ding wist ik al snel zeker....ik ga daar niet op wachten!!!!!

Het idee van een webwinkel was al een tijd geleden regelmatig door mijn hoofd geschoten, maar toen was de noodzaak er niet echt en bovendien had ik er ook geen tijd voor want ik had een erg drukke baan.

Nu heb ik alle tijd van de wereld bedacht ik, dus aan de slag. Ik wist dat het altijd wel een tijdje duurt voordat een winkel echt een beetje gaat lopen dus ik moest niet te lang wachten.

Enfin, lang heb ik er niet over nagedacht en nu is mijn winkel online: Poppenenberenwinkel.nl. Ik vind het een prachtige uitdaging!! Eigenlijk zit er gewoon heel veel in. Leveranciers zoeken, website maken, prijzen bepalen etc. De afgelopen 2 weken ben ik druk bezig geweest met het bekend maken van mijn winkel via Facebook, Twitter e.d.

Nu moet ik er voor gaan zorgen dat ik via google gevonden wordt en dat valt niet mee! Als ik bij google pop kopen, barbie kopen of beer kopen intik, verschijnen daar al mijn concurrenten, maar mijn winkel is nergens te bekennen.....

misschien willen jullie eens langskomen. http://www.poppenenberenwinkel.nl.

Bedankt alvast!!!!