Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Shingyo
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 december 2013

partnerschap voor technicus in onderneming review software

06 december 2013

Voor een reeds bestaand review software product in de e-commerce ben ik op zoek naar een technische compagnon.

Met inmiddels meer dan 100 abonnee's is het product klaar voor internationalisering en zeer geschikt voor wie die zijn technische creativiteit wil door ontwikkelen.

Waar ben ik naar op zoek?
Een whizzkid die ook ondernemers ambities heeft en deel wil uitmaken van een in potentie landelijk bekend concept.

Wat biedt ik?
Ik biedt de mogelijkheid om een belang van 50% te nemen in het bedrijf.

Vaardigheden

Minimaal HBO of WO werk- en denkniveau;
Bewezen kennis van PHP 5,
Bewezen kennis van MySQL,
Bewezen kennis van XML, HTML (5) en CSS (3);
Bewezen kennis van Javascript, jQuery en AJAX technieken;
Ervaring met het ontwikkelen van schaalbare oplossingen;
E-commerce en webwinkel software

Taken
beheer van de support van het product richting klanten en algehele technische ontwikkeling en verbetering.

Klik
Naast de juiste vaardigheden moet er natuurlijk ook een klik zijn. bij voorkeur woon je in Oost-Midden Nederland. Ben je tussen 20 en 40 jaar. je werkt graag vanuit huis.

Onze ambitie
Uitgroeien naar een internationaal software product.

Investering
Ik biedt 50% van de aandelen aan. Het investeringsbedrag hiervoor is vastgesteld op 20.000 euro. Er bestaat een mogelijkheid om dit (deels)door middel van arbeid te vergoeden.

Waarom verkopen?
Na een jaar succesvolle ontwikkeling tot inzicht gekomen dat een bedrijf dat software product verkoopt technische kennis in huis moet hebben om te kunnen groeien. Externe partijen leveren niet de committent die een betrokken doet.
Twee weten meet dan één!

Ben je geïnteresseerd, stuur dan een PM of e-mail met een motivering waarom jij mijn compagnon wilt worden. Je krijgt dan tevens meer info mbt het product.

vriendelijke groet,

Tom
 
Gebruikersavatar
Ward
Berichten: 5343
Lid geworden op: 18 december 2010
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: partnerschap voor technicus in onderneming review softwa

06 december 2013

Met inmiddels meer dan 100 abonnee's is het product klaar voor internationalisering en zeer geschikt voor wie die zijn technische creativiteit wil door
ontwikkelen. […] Ik biedt 50% van de aandelen aan. Het investeringsbedrag hiervoor is vastgesteld op 20.000 euro.
Dat legt de kapitalisatie op € 400 per abonnee. Wat kost een abonnement?
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht