Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
BasRoskamp
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 januari 2014

Medewerker Klantenservice Webshop (per direct) - Hoesjes.nl

21 januari 2014

Functieomschrijving
PLTC B.V. heeft in 2004 de webwinkel MobielBereikbaar.nl opgericht, welke gespecialiseerd is in de markt voor tablet- en telefoonaccessoires. Om de consument nog beter van tablet- en telefoonhoesjes te kunnen voorzien is in 2012 de webwinkel Hoesjes.nl opgericht. PLTC B.V. beheert de webwinkels en verzorgt alle daaraan verwante processen, handelingen en services.

Als Medewerker Klantenservice ben je verantwoordelijk voor het contact met onze klanten. Klanttevredenheid speelt een essentiële rol in ons bedrijf en hier zijn we al jaren sterk in. Een snelle en correcte afhandeling van vragen of problemen is hier een belangrijk onderdeel van. De klantenservice is elke werkdag bereikbaar van 9:00 tot 22:30 uur. Als Medewerker Klantenservice werk je daarom in wisselende diensten: de ene week overdag, de andere week ‘s avonds.

Als Medewerker Klantenservice ben je meer dan alleen een vraagbaak. Je bent het gezicht en de stem van het bedrijf. Bijna al het klantcontact verloopt namelijk via jou. Of het nu gaat om een adviesvraag of een e-mail met een klacht, je bent altijd bereid dat stukje extra service te verlenen. Uitstekende communicatieve vaardigheden en perfecte beheersing van de Nederlandse taal zijn in deze functie essentieel.

Omdat je als Medewerker Klantenservice altijd moet weten wat er op de markt speelt en je op de hoogte moet blijven van nieuwe technieken en ontwikkelingen, ben je constant op zoek naar meer kennis. De interne support-afdeling gaat je hierin ondersteunen, zodat je nooit alleen komt te staan voor een vraag. Natuurlijk word je intern begeleid om onze systemen, procedures en alle andere facetten van de functie Medewerker Klantenservice volledig onder de knie te krijgen.

Als Medewerker Klantenservice werk je in een team dat de verantwoordelijkheid heeft voor één of meerdere webwinkels. Omdat je als team verantwoordelijk bent voor de webwinkel, werk je nauw samen met de andere afdelingen binnen het team.

Kortom: Wij zoeken een enthousiaste, hardwerkende teamplayer die het geen probleem vindt om ook ‘s avonds te werken.

Herken jij jezelf in de bovenstaande omschrijving en voldoe jij aan de onderstaande eisen? Stuur dan snel je motivatiebrief en CV naar mevrouw L. van de Kuilen via e-mailadres: l.vandekuilen@mobielbereikbaar.nl. Voor meer informatie over de vacature kun je telefonisch contact opnemen via telefoonnummer: 0341-564908.

Functie-eisen:
- havo/hbo werk- en denkniveau;
- bereid om in de avonduren te werken;
- perfecte beheersing van de Nederlandse taal (zowel mondeling als schriftelijk);
- niet bang initiatief te tonen;
- zeer goede communicatieve vaardigheden;
- besluitvaardig, capabel om weloverwogen beslissingen te nemen;
- goed kunnen werken in teamverband;
- affiniteit met mobiele telefonie.

Wij bieden je:
- een leuke fulltime baan in een informeel bedrijf;
- flexibele werktijden;
- werken in een jong en gemotiveerd team;
- catering geregeld door het bedrijf;
- voldoende mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen;
- de mogelijkheid ervaring op te doen in de e-commerce branche.

Meer informatie:
NationaleVacaturebank.nl
 
Mondi Westerduin
Berichten: 11
Lid geworden op: 12 februari 2014
Locatie: Den Haag
Contacteer:

Re: Medewerker Klantenservice Webshop (per direct) - Hoesjes

13 februari 2014

Functieomschrijving
PLTC B.V. heeft in 2004 de webwinkel MobielBereikbaar.nl opgericht, welke gespecialiseerd is in de markt voor tablet- en telefoonaccessoires. Om de consument nog beter van tablet- en telefoonhoesjes te kunnen voorzien is in 2012 de webwinkel Hoesjes.nl opgericht. PLTC B.V. beheert de webwinkels en verzorgt alle daaraan verwante processen, handelingen en services.

Als Medewerker Klantenservice ben je verantwoordelijk voor het contact met onze klanten. Klanttevredenheid speelt een essentiële rol in ons bedrijf en hier zijn we al jaren sterk in. Een snelle en correcte afhandeling van vragen of problemen is hier een belangrijk onderdeel van. De klantenservice is elke werkdag bereikbaar van 9:00 tot 22:30 uur. Als Medewerker Klantenservice werk je daarom in wisselende diensten: de ene week overdag, de andere week ‘s avonds.

Als Medewerker Klantenservice ben je meer dan alleen een vraagbaak. Je bent het gezicht en de stem van het bedrijf. Bijna al het klantcontact verloopt namelijk via jou. Of het nu gaat om een adviesvraag of een e-mail met een klacht, je bent altijd bereid dat stukje extra service te verlenen. Uitstekende communicatieve vaardigheden en perfecte beheersing van de Nederlandse taal zijn in deze functie essentieel.

Omdat je als Medewerker Klantenservice altijd moet weten wat er op de markt speelt en je op de hoogte moet blijven van nieuwe technieken en ontwikkelingen, ben je constant op zoek naar meer kennis. De interne support-afdeling gaat je hierin ondersteunen, zodat je nooit alleen komt te staan voor een vraag. Natuurlijk word je intern begeleid om onze systemen, procedures en alle andere facetten van de functie Medewerker Klantenservice volledig onder de knie te krijgen.

Als Medewerker Klantenservice werk je in een team dat de verantwoordelijkheid heeft voor één of meerdere webwinkels. Omdat je als team verantwoordelijk bent voor de webwinkel, werk je nauw samen met de andere afdelingen binnen het team.

Kortom: Wij zoeken een enthousiaste, hardwerkende teamplayer die het geen probleem vindt om ook ‘s avonds te werken.

Herken jij jezelf in de bovenstaande omschrijving en voldoe jij aan de onderstaande eisen? Stuur dan snel je motivatiebrief en CV naar mevrouw L. van de Kuilen via e-mailadres: l.vandekuilen@mobielbereikbaar.nl. Voor meer informatie over de vacature kun je telefonisch contact opnemen via telefoonnummer: 0341-564908.

Functie-eisen:
- havo/hbo werk- en denkniveau;
- bereid om in de avonduren te werken;
- perfecte beheersing van de Nederlandse taal (zowel mondeling als schriftelijk);
- niet bang initiatief te tonen;
- zeer goede communicatieve vaardigheden;
- besluitvaardig, capabel om weloverwogen beslissingen te nemen;
- goed kunnen werken in teamverband;
- affiniteit met mobiele telefonie.

Wij bieden je:
- een leuke fulltime baan in een informeel bedrijf;
- flexibele werktijden;
- werken in een jong en gemotiveerd team;
- catering geregeld door het bedrijf;
- voldoende mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen;
- de mogelijkheid ervaring op te doen in de e-commerce branche.

Meer informatie:
NationaleVacaturebank.nl
Beste Bas Roskamp,

Antwoordservice Nederland biedt klantenservice oplossingen die vaak voordeliger zijn dan het aannemen van een nieuwe medewerker, maar wel minstens net zo toereikend. Neem eens een kijkje op onze site http://www.antwoordservice.nl

Met vriendelijke groet,

Antwoordservice Nederland
Professionele Antwoordservice - http://www.antwoordservice.nl
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht