Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
igento
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 september 2012
Contacteer:

TABLET.nl stage vacature

18 december 2012

Tablet.nl wordt de website waar iedereen terecht kan om informatie te vinden over tablets. Op dit moment staat alleen de webshop online en vanaf februari willen wij het content platvorm gaan lanceren.

Hier kan jij een belangrijke rol in spelen gedurende jouw stage bij tablet.nl en mag je zelf ook werken aan creatieve ideeën voor de site. Dit kan op het gebied van marketing zijn, maar ook bijvoorbeeld conversieverbetering.

Het content gedeelte is bedoelt voor jong tot oud en van nerd tot beginnend Tablet users. Hij of zij gaat het maximale uit een tablet halen door ons. Denk aan informatie zoals:
  • tablet nieuws
  • app nieuws
  • reviews
  • vergelijkingen
  • gadgets
  • tip en trucs
  • aankoop adviezen
  • scherpe aanbiedingen
  • en nog veel meer
Ben jij geïnteresseerd in alles wat met een tablet te maken heeft en wil jij een belangrijke rol spelen bij de lancering van het content gedeelte van Tablet.nl stuur ons dan een mail naar info@tablet.nl.

Als de volgende termen jou wat zeggen en je hebt interesse, dan zien we jouw motivatie en CV graag tegemoet.

online marketing, content beheer, content schrijven, SEO, SEA, link building, nieuws items zoeken en publiceren. social media, on en offline marketing opzetten, tablets vergelijken, apps testen en reviewen.

Bij interesse zien we graag je CV en motivatie tegemoet.

Met vriendelijke groet,

Willem Naber

Tablet.nl
 
Peer
Berichten: 114
Lid geworden op: 01 december 2012
Locatie: Huissen
Contacteer:

Re: TABLET.nl stage vacature

18 december 2012

Hoewel je hier niet direct opmerkingen over jouw site vraagt, vraag ik mij toch af of het aan mijn verbinding ligt of dat de site bijzonder traag is. Wellicht iets om mee te nemen?
Ziet er verder wel heel netjes uit, dat dan weer wel :wink:
 
vampirelord
Berichten: 981
Lid geworden op: 12 oktober 2011
Contacteer:

Re: TABLET.nl stage vacature

18 december 2012

Hij is bijzonder traag, Het lijkt of force compile nog aan staat
 
RicardoV
Berichten: 2044
Lid geworden op: 11 oktober 2011

Re: TABLET.nl stage vacature

18 december 2012

Ik wil niet arrogant doen, maar wat zit er voor de geïnteresseerde stageloper in?
Het komt hier over alsof deze persoon jullie / (jouw) bedrijf(je) uit de grond moeten trekken zonder dat er ook maar iets geleerd wordt.

Wat kan de stageloper verwachten van het volgende:
- Vergoeding?
- Eventuele betaalde cursussen en bijeenkomsten over SEA e.d.
- Hoeveel mensen werkzaam in bedrijf
- Officieel kantoor?

Wat is jullie huidige kennis op het gebied van all deze zaken?

Het kan haast niet vager wat jij van de stageloper verwacht:
online marketing, content beheer, content schrijven, SEO, SEA, link building, nieuws items zoeken en publiceren. social media, on en offline marketing opzetten, tablets vergelijken, apps testen en reviewen.
Een manusje van alles. Dat is niet waar een stage voor bedoeld is, zo komt deze vacature, voor zover je het een vacature kan noemen, wel over.

Wees eens duidelijk, wat heb je de stageloper te bieden?
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
igento
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 september 2012
Contacteer:

Re: TABLET.nl stage vacature

21 februari 2013

Beste Allemaal,

bedankt voor jullie berichten. De site tablet.nl was inderdaad bijzonder traag, dit had te maken met de hosting. Wij hebben tablet.nl nu overgezet op een eigen server, waardoor deze veel sneller is geworden. Wij zijn altijd bezig met verbeteringen en het versnellen van onze magento webshop. Mocht je nog op of aanmerkingen hebben, die zorgen voor een verbetering van tablet.nl dan horen wij dat graag.

Betreft de stage vacature:
Wij zijn natuurlijk altijd opzoek naar stagiaires, maar tot en met juni 2013 zijn wij voorzien. Op dit moment leggen wij de laatste punten op het content gedeelte van de website, die begin maart online gaat. Dit content gedeelte van tablet.nl wordt "het platform" voor tablet gebruikers. Hier kan iedereen dagelijks het nieuws lezen op tablet gebied. Maar denk ook aan reviews, app's, vergelijkingen, how to do video's, service punten enz. Alles om het gebruik van uw tablet zo optimaal mogelijk te maken.

Graag hoor ik jullie reactie voor verbeteringen, tips en of trick voor de website of webshop.
 
Elecs
Berichten: 253
Lid geworden op: 24 februari 2013
Locatie: Noordbergum
Contacteer:

Re: TABLET.nl stage vacature

26 april 2013

Beste Allemaal,

bedankt voor jullie berichten. De site tablet.nl was inderdaad bijzonder traag, dit had te maken met de hosting. Wij hebben tablet.nl nu overgezet op een eigen server, waardoor deze veel sneller is geworden. Wij zijn altijd bezig met verbeteringen en het versnellen van onze magento webshop. Mocht je nog op of aanmerkingen hebben, die zorgen voor een verbetering van tablet.nl dan horen wij dat graag.

Betreft de stage vacature:
Wij zijn natuurlijk altijd opzoek naar stagiaires, maar tot en met juni 2013 zijn wij voorzien. Op dit moment leggen wij de laatste punten op het content gedeelte van de website, die begin maart online gaat. Dit content gedeelte van tablet.nl wordt "het platform" voor tablet gebruikers. Hier kan iedereen dagelijks het nieuws lezen op tablet gebied. Maar denk ook aan reviews, app's, vergelijkingen, how to do video's, service punten enz. Alles om het gebruik van uw tablet zo optimaal mogelijk te maken.

Graag hoor ik jullie reactie voor verbeteringen, tips en of trick voor de website of webshop.
Uhu. Zijn jullie wel een erkend leerbedrijf? Ik kan hier namelijk niks van terug vinden op jullie site ;). Het zou wat lullig zijn als een stagiaire klaar is met zijn of haar stage en de examencommissie de stage afkeurt.
http://www.urbanjewels.nl - Voor stoere leren en stalen sieraden.
 
Wouter Hol
Moderators
Berichten: 3081
Lid geworden op: 02 september 2010
Contacteer:

Re: TABLET.nl stage vacature

26 april 2013

Uhu. Zijn jullie wel een erkend leerbedrijf? Ik kan hier namelijk niks van terug vinden op jullie site ;). Het zou wat lullig zijn als een stagiaire klaar is met zijn of haar stage en de examencommissie de stage afkeurt.
Dat wordt gelukkig voordat de stagiair aangenomen wordt al gecontroleerd.
 
Elecs
Berichten: 253
Lid geworden op: 24 februari 2013
Locatie: Noordbergum
Contacteer:

Re: TABLET.nl stage vacature

26 april 2013

Uhu. Zijn jullie wel een erkend leerbedrijf? Ik kan hier namelijk niks van terug vinden op jullie site ;). Het zou wat lullig zijn als een stagiaire klaar is met zijn of haar stage en de examencommissie de stage afkeurt.
Dat wordt gelukkig voordat de stagiair aangenomen wordt al gecontroleerd.
Geloof me, niet door elke hoge school ;).
Ik werk bij een bekend bedrijf, maar het filiaal waar ik in sta was geen erkend leerbedrijf terwijl we wel al 2 stagiaires hadden lopen. (inmiddels is dit wel gerealiseerd ;) )
http://www.urbanjewels.nl - Voor stoere leren en stalen sieraden.
 
Wouter Hol
Moderators
Berichten: 3081
Lid geworden op: 02 september 2010
Contacteer:

Re: TABLET.nl stage vacature

26 april 2013

Oh, ik moest allerlei formulieren van school ondertekenen voordat er een stagiair geplaatst werd, maar goed, dit gaat wel een beetje offtopic.
 
Elecs
Berichten: 253
Lid geworden op: 24 februari 2013
Locatie: Noordbergum
Contacteer:

Re: TABLET.nl stage vacature

26 april 2013

Oh, ik moest allerlei formulieren van school ondertekenen voordat er een stagiair geplaatst werd, maar goed, dit gaat wel een beetje offtopic.
Mee eens; ik wou alleen even aanduiden dat ze dit kenbaar moeten maken of aanvragen ;)
http://www.urbanjewels.nl - Voor stoere leren en stalen sieraden.