Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Nnc24
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 januari 2016

Wat zijn jullie webshop wensen?

23 januari 2016

Hoi allemaal, 
Ik heb voor mijn afstudeerproject een kleine online enquête gemaakt om te achterhalen wat de webshop wensen van startende en middel-kleine ondernemers zijn.
Behoor jij nu of in de toekomst tot deze groep dan kan ik je feedback goed gebruiken voor mijn afstudeerproject!

Via deze link: https://nl.surveymonkey.com/r/5X2RTX9
Invullen zal niet langer dan 5 minuten duren.

Ik hoop dat jullie mij willen helpen..
Alvast erg bedankt groetjes Nancy!
 
Gebruikersavatar
WebwinkelMeerwaarde
Berichten: 1397
Lid geworden op: 11 augustus 2015
Contacteer:

Re: Wat zijn jullie webshop wensen?

26 januari 2016

Je vragen lijken vooral vanuit een webshop software bedrijf te komen...

Mocht dit zo zijn, is het verstandig om dit wel even te vermelden.
 
Nnc24
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 januari 2016

Re: Wat zijn jullie webshop wensen?

26 januari 2016

Ja de vragen hebben betrekking op het samenstellen van een passend webshop pakket voor starters en kleine ondernemers. 

De enquete URL is gewijzigd maar ik kan mijn bovenstaande bericht niet meer aanpassen?
Nieuwe URL : https://nl.surveymonkey.com/r/SKHR6F6
 
Gebruikersavatar
libertes
Berichten: 942
Lid geworden op: 18 juni 2010
Contacteer:

Re: Wat zijn jullie webshop wensen?

27 januari 2016

Ik vind de  budgetten wel laag welke je vraagt, je kunt maximaal 1400 als budget opgeven. Dit terwijl mijn ervaring is dat een goede webwinkel meer kost. Zelfs met het enkel configureren en uitleggen van een Magento shop ben je al snel meerdere dagen kwijt. Doe je het als hobby, dan is een webshop online te zetten voor een paar honderd euro, dat is echter geen houdbaar businessmodel als bedrijf op de lange termijn als je hier full-time mee aan de slag wilt.
WebwinkelKeur - Webshop Keurmerk + Klantbeoordelingen: Modern keurmerk, ouderwets vertrouwen. Vanaf €8,95 p/m
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht