Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Johan Hermans
Berichten: 5
Lid geworden op: 10 maart 2016

Online aankoopgedrag

11 maart 2016

Beste online shopper,

Consumenten vinden steeds makkelijker de weg naar online winkels. De online verkoop in België en Nederland groeit dan ook exponentieel. Nederland ligt qua online omzet ver voor op België, maar België is zeker en vast aan een inhaalbeweging begonnen.

Als student Marketing aan het instituut Odisee in Aalst (België) vraag ik me af of Nederlanders anders omgaan met online aankopen dan Belgen. In het kader van mijn bachelorproef voer ik daarom een onderzoek naar de verschillen in het online aankoopgedrag tussen consumenten uit Nederland en consumenten uit Vlaanderen.
Via de link onderaan deze pagina krijgt u toegang tot de vragenlijst. Het invullen ervan zal ongeveer 6 minuten van uw tijd in beslag nemen. De door u verstrekte gegevens zullen volledig anoniem en uitsluitend voor dit onderzoek gebruikt worden.

Via de link onderaan deze pagina krijgt u toegang tot de vragenlijst. Het invullen ervan zal ongeveer 6 minuten van uw tijd in beslag nemen. De door u verstrekte gegevens zullen volledig anoniem en uitsluitend voor dit onderzoek gebruikt worden.

Personen die de vragenlijst invullen voor 9 april 2016 maken kans op 1 van de 3 cadeaus twv 50€.

Alvast bedankt voor uw medewerking.

Met vriendelijke groet,

Johan Hermans

Indien u bijkomende vragen zou hebben over de vragenlijst, het onderzoek of de resultaten mag u me altijd contacteren op het nr. +32 (0)499/69.33.90, of via e-mail   johan.hermans@student.odisee.be.

Link naar vragenlijst: https://odisee.qualtrics.com/SE/?SID=SV_4O3JFgaESmlCA85

PS: Deel deze link met uw Nederlandse en Belgische vrienden
 
Johan Hermans
Berichten: 5
Lid geworden op: 10 maart 2016

Re: Online aankoopgedrag

23 maart 2016

Beste Online Shopper,
Ik heb nog steeds jouw mening nodig. Gelieve de vragenlijst in te vullen. Je maakt kans op een cadeau t.w.v. 50€!
Thx,
Johan
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht