Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Tim van Hees
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 april 2016

Gezocht: Webshops in regio Breda

05 april 2016

Hallo allemaal,

Ik ben Tim van Hees en momenteel bezig aan mijn afstudeerscriptie voor de opleiding Commerciële Economie. Voor deze scriptie ben ik de markt van webshops in Breda in kaart aan het brengen. Zijn er toevallig leden met een webshop die gevestigd zijn in Breda of in de regio van Breda? Of kent iemand toevallig iemand die gevestigd is in Breda? Graag wil ik in contact komen met deze personen voor een paar vragen over de webshop. Deze vragen gaan over de reden dat de webshop ooit is opgericht en het proces wat hier op volgt, hierbij moet je denken aan het oriëntatieproces van bijvoorbeeld het zelf ontwikkelen of het laten ontwikkelen. Indien gewenst kan het geheel anoniem gedaan worden, de informatie is alleen te zien door 2 docenten van Avans Hogeschool te Breda. 

Mocht iemand kunnen helpen hoor ik het graag! Bedankt alvast. 
 
PaulG
Berichten: 1676
Lid geworden op: 31 maart 2011

Re: Gezocht: Webshops in regio Breda

05 april 2016

Waarom alleen Breda? Met opleiding commerciele economie moet toch duidelijk zijn dat een webshop verder gaat dan alleen Breda, dat mensen die in Breda beginnen ook webbouwers uit andere delen van het land krijgen en dat webbouwers uit Breda ook voor iemand uit Rotterdam kunnen werken die daar een webwinkel begint. 
Vragen (en antwoorden) over ontwikkeling shop etc zijn valid voor webshopeigenaren in alle delen van het land.
Of mis ik iets?
 
Tim van Hees
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 april 2016

Re: Gezocht: Webshops in regio Breda

05 april 2016

Waarom alleen Breda? Met opleiding commerciele economie moet toch duidelijk zijn dat een webshop verder gaat dan alleen Breda, dat mensen die in Breda beginnen ook webbouwers uit andere delen van het land krijgen en dat webbouwers uit Breda ook voor iemand uit Rotterdam kunnen werken die daar een webwinkel begint. 
Vragen (en antwoorden) over ontwikkeling shop etc zijn valid voor webshopeigenaren in alle delen van het land.
Of mis ik iets?
Ik begrijp heel goed wat je bedoeld.Om iedere webshop / nog te starten webshop in Nederland te pakken als doelgroep  is niet gangbaar voor een afstudeerperiode van 6 maanden. Daarom onderzoek ik momenteel of er een PMC (product-markt-combinatie) op te maken is voor de regio Breda. Waarna later getoetst kan worden of deze PMC ook inzetbaar is in andere regio's. Dit neemt niet weg dat in de concurrentie analyse zeker ook word gekeken naar landelijke spelers op de markt van webshopontwikkeling, aangezien die ook concurrenten zijn. Ik hoop dat ik je voldoende te hebben geïnformeerd op deze manier. Bedankt voor je input! 
 
frafra
Berichten: 1078
Lid geworden op: 15 januari 2011
Locatie: Breda

Re: Gezocht: Webshops in regio Breda

06 april 2016

Je mag mij een PM sturen, ik zit in Breda.
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
Tim van Hees
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 april 2016

Re: Gezocht: Webshops in regio Breda

07 april 2016

Frafra heeft mij al een heel eind geholpen! Waarvoor dank. 
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht