Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
N0oDLX
Berichten: 5
Lid geworden op: 11 april 2016

Help mee aan de optimalisatie van De Huisstijlenfabriek!

11 april 2016

Beste lezers, 

Ik ben Ivan Milovanovic, vierdejaars Human Technology student aan de Hanzehogeschool Groningen en ik loop stage bij De Huisstijlenfabriek. De Huisstijlenfabriek is een reclamebureau dat doormiddel van een website huisstijlen verkoopt aan startende ondernemers. Ik ben aan het onderzoeken hoe De Huisstijlenfabriek, door in te spelen op de wensen en behoeftes van hun doelgroep, kan zorgen voor een geoptimaliseerde gebruikservaring.

Hierbij heb ik jullie hulp nodig. Door mee te doen aan het enquêteonderzoek helpen jullie ons om het gebruik van de website te optimaliseren zodat klanten een betere gebruikservaring hebben wanneer zij besluiten om een huisstijl te kopen! De enquêteresultaten worden anoniem verwerkt en zullen alleen voor de doelen van dit onderzoek worden gebruikt.

Willen jullie graag meehelpen aan het onderzoek? Klik dan op de onderstaande link en begin meteen met de eerste vraag. Het invullen van de enquête duurt maximaal 10 minuten.

http://goo.gl/forms/7VJFT9K3Zq


Met vriendelijke groeten, 

Ivan Milovanovic
UX Researcher
De Huisstijlenfabriek


http://www.webhostingtalk.nl/newreply.p ... &noquote=1
 
puurhost
Berichten: 187
Lid geworden op: 05 april 2016
Contacteer:

Re: Help mee aan de optimalisatie van De Huisstijlenfabriek!

11 april 2016

Is er ook nog een voordeel voor ons om mee te doen met de enquête? 
Opzoek naar een webhoster die echt met je meedenkt?
Magento Webhosting, WooCommerce en nog veel meer systemen!
 
PaulG
Berichten: 1676
Lid geworden op: 31 maart 2011

Re: Help mee aan de optimalisatie van De Huisstijlenfabriek!

11 april 2016

Zoiets kost teveel tijd.
En simpel de eerste vraag: Wat is het doel van de website.
Als je dat niet meteen in beeld hebt ben je al verkeerd bezig. Daar ga je toch niet naar zoeken...
 
N0oDLX
Berichten: 5
Lid geworden op: 11 april 2016

Re: Help mee aan de optimalisatie van De Huisstijlenfabriek!

12 april 2016

Is er ook nog een voordeel voor ons om mee te doen met de enquête? 
Als startende webwinkel eigenaren geeft het jullie wellicht een idee hoe je je eigen webwinkel kunt optimaliseren :)
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
N0oDLX
Berichten: 5
Lid geworden op: 11 april 2016

Re: Help mee aan de optimalisatie van De Huisstijlenfabriek!

12 april 2016

Zoiets kost teveel tijd.
En simpel de eerste vraag: Wat is het doel van de website.
Als je dat niet meteen in beeld hebt ben je al verkeerd bezig. Daar ga je toch niet naar zoeken...
Mensen zullen op ieder website op zoek gaan naar die informatie. Ik ben onder andere aan het onderzoeken hoe bezoekers dat proces bij de website van De Huisstijlenfabriek ervaren. Als je meer ideëen voor de website hebt dan mag je best de enquete invullen :) 
 
PaulG
Berichten: 1676
Lid geworden op: 31 maart 2011

Re: Help mee aan de optimalisatie van De Huisstijlenfabriek!

12 april 2016

Als startende webwinkel eigenaren geeft het jullie wellicht een idee hoe je je eigen webwinkel kunt optimaliseren
Geef je de resultaten dan ook vrij hier op het forum? Zo nee, hoe zou je die ideeën dan kunnen krijgen?
 
N0oDLX
Berichten: 5
Lid geworden op: 11 april 2016

Re: Help mee aan de optimalisatie van De Huisstijlenfabriek!

12 april 2016

Als startende webwinkel eigenaren geeft het jullie wellicht een idee hoe je je eigen webwinkel kunt optimaliseren
Geef je de resultaten dan ook vrij hier op het forum? Zo nee, hoe zou je die ideeën dan kunnen krijgen?
Op het einde van de enquete vraag ik aan mijn respondenten of zij op de hoogte gebracht willen worden van de eindresultaten van mijn onderzoek. Als jij benieuwd bent naar de conclusies van mijn onderzoek dan kan je je emailadres in de enquete achterlaten.
 
PaulG
Berichten: 1676
Lid geworden op: 31 maart 2011

Re: Help mee aan de optimalisatie van De Huisstijlenfabriek!

12 april 2016

Kijk, nu geef je een reden om de enquête in te vullen. Zoals bij websites ook belangrijk is als USP, laat zoiets meteen zien. :wink:
 
puurhost
Berichten: 187
Lid geworden op: 05 april 2016
Contacteer:

Re: Help mee aan de optimalisatie van De Huisstijlenfabriek!

12 april 2016

Kijk, nu geef je een reden om de enquête in te vullen. Zoals bij websites ook belangrijk is als USP, laat zoiets meteen zien. :wink:
Dan alleen nog even dingen als "http://www.webhostingtalk.nl/newreply.p ... &noquote=1" weghalen en je laat zien dat je er ook wat moeite in wil stoppen ;-)
Opzoek naar een webhoster die echt met je meedenkt?
Magento Webhosting, WooCommerce en nog veel meer systemen!
 
N0oDLX
Berichten: 5
Lid geworden op: 11 april 2016

Re: Help mee aan de optimalisatie van De Huisstijlenfabriek!

12 april 2016

Kijk, nu geef je een reden om de enquête in te vullen. Zoals bij websites ook belangrijk is als USP, laat zoiets meteen zien. :wink:
Dan alleen nog even dingen als "http://www.webhostingtalk.nl/newreply.p ... &noquote=1" weghalen en je laat zien dat je er ook wat moeite in wil stoppen ;-)
Ik heb geprobeerd om mijn bericht te editen maar kreeg het niet voor elkaar. Weet jij hoe dat moet?