Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Penumbra
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 april 2016

Onderzoek aankoopgedrag smartphones

18 april 2016

Beste forumbezoekers,

Ik ben een studente Commerciële Economie en momenteel aan het afstuderen. Hiervoor doe ik een onderzoek naar de wensen en behoeften bij de aankoop van een smartphone. Dit onderzoek doe ik in opdracht van een webshop voor smartphones, om te zien op welke doelgroepen ze in kunnen spelen en op welke manier de website voor deze doelgroepen optimaal in te vullen is.
 Hiervoor zou ik graag uw hulp vragen. De enquête duurt ongeveer 10 minuten en is anoniem. Wie geïnteresseerd is in het onderzoek, kan aan het einde zijn e-mailadres invullen om de uitkomsten van het onderzoek te ontvangen.

De enquête vindt u hier: http://www.thesistools.com/web/?id=495938

Alvast heel erg bedankt!
Met vriendelijke groet,
Tamara
 
Mick
Berichten: 849
Lid geworden op: 12 juli 2014

Re: Onderzoek aankoopgedrag smartphones

18 april 2016

Dit onderzoek doe ik in opdracht van een webshop voor smartphones, om te zien op welke doelgroepen ze in kunnen spelen en op welke manier de website voor deze doelgroepen optimaal in te vullen is.
Beste Tamara,

Welke doelgroep(en) verwacht je op het webwinkelforum tegen te komen? ;-)
 
Penumbra
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 april 2016

Re: Onderzoek aankoopgedrag smartphones

18 april 2016

De doelgroepen worden bepaald aan de hand van de resultaten van de enquête. 
Ik ben dus niet op zoek naar een specifieke doelgroep, het is meer een kwestie van hoe meer mensen hem invullen,
hoe beter ik een beeld kan schetsen van welke doelgroepen potentieel interessant zijn en waar zij behoefte aan hebben :)