Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
YoniH
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 mei 2016

Ik wil meer bezoek op mijn website maar weet niet hoe…

20 mei 2016

Afbeelding

Voor een onderzoek zijn wij op zoek naar webwinkeliers, tekstschrijvers, bloggers, website eigenaren en andere online schrijvers die meer bezoekers naar hun website willen trekken. We zouden je graag telefonisch wat vragen stellen over jouw wensen en behoeften en over een innovatieve oplossing die mensen zoals jij kan helpen om succesvol te zijn op internet. Een gesprek duurt ongeveer 10 minuten.
Jouw bijdrage zou ons enorm helpen! Daarnaast mag elke deelnemer een jaar lang gratis gebruik maken van onze oplossing t.w.v. €149,-, waarmee je meer bezoekers naar je website kunt genereren. Een mooie kans dus!

Dus,
  • Wil je leren hoe je meer bezoekers krijgt op je website?
  • Wil je je kennis en ervaringen delen met ons?
  • Mogen we je twee keer in één maand bellen voor een gesprek van ongeveer 10 minuten?
  • Wil je een oplossing t.w.v. €149,- een jaar lang gratis gebruiken?
Meld je dan nu aan door een mailtje te sturen naar oproepwtt@gmail.com met daarin jouw naam, telefoonnummer, mailadres, eventueel je website en hoe/waar je deze oproep gevonden hebt. Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met je op met de verdere instructies voor het onderzoek!

Alvast bedankt!
 
puurhost
Berichten: 187
Lid geworden op: 05 april 2016
Contacteer:

Re: Ik wil meer bezoek op mijn website maar weet niet hoe…

20 mei 2016

Wat is je oplossing, vanuit welk bedrijf is dit onderzoek, wat gebeurt er met de gegevens en wat voor soort vragen kan ik verwachten?
Opzoek naar een webhoster die echt met je meedenkt?
Magento Webhosting, WooCommerce en nog veel meer systemen!
 
Mick
Berichten: 849
Lid geworden op: 12 juli 2014

Re: Ik wil meer bezoek op mijn website maar weet niet hoe…

20 mei 2016

Is het de bedoeling dat men deze 'oplossing' gaat testen en jullie de gebruikservaringen willen evalueren?

Of willen jullie uit de ervaring en kennis van anderen een oplossing creëren? (Die straks €149,- p/j waard is)

Het concept is mij nog niet helemaal duidelijk ;-)