Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Everd Uneken
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 juni 2016

korte vragenlijst nieuw distributieconcept pakketpost

29 juni 2016

Geachte heer, mevrouw,

Uw tijd is kostbaar, dus ik houd het kort. Uw onderneming biedt online producten aan. U verzend uw product waarschijnlijk als pakket naar uw klant. Ik ben bezig met de uitwerking van een distributieconcept dat het voor u goedkoper moet maken om uw producten te versturen naar uw klanten. Hiervoor wil ik u graag een paar vragen stellen. U kunt op onderstaande link klikken om de vragenlijst te starten. Invullen kost ongeveer vijf minuten. Ik gebruik uw resultaten uitsluitend anoniem en uitsluitend voor dit onderzoek.

Ik hoop dat u mee wil doen.

https://nl.surveymonkey.com/r/H28V6J2

Met vriendelijke groet,

Everd Uneken
 
Gebruikersavatar
Bolino
Berichten: 225
Lid geworden op: 31 januari 2016
Contacteer:

Re: korte vragenlijst nieuw distributieconcept pakketpost

03 juli 2016

Geachte heer, mevrouw,

Uw tijd is kostbaar, dus ik houd het kort. Uw onderneming biedt online producten aan. U verzend uw product waarschijnlijk als pakket naar uw klant. Ik ben bezig met de uitwerking van een distributieconcept dat het voor u goedkoper moet maken om uw producten te versturen naar uw klanten. Hiervoor wil ik u graag een paar vragen stellen. U kunt op onderstaande link klikken om de vragenlijst te starten. Invullen kost ongeveer vijf minuten. Ik gebruik uw resultaten uitsluitend anoniem en uitsluitend voor dit onderzoek.

Ik hoop dat u mee wil doen.

https://nl.surveymonkey.com/r/H28V6J2

Met vriendelijke groet,

Everd Uneken
Ha Everd,
Ik denk dat er heus wel wat mensen zijn die bereid zijn om je vragenlijst in te vullen, maar dan verwachten we wel wat meer achtergrondinformatie.
 
rzethof
Berichten: 159
Lid geworden op: 30 augustus 2015

Re: korte vragenlijst nieuw distributieconcept pakketpost

03 juli 2016

Feddex = Fedex ;-)
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht