Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Niels UU
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 november 2016

Onderzoek online veilingadvertenties

18 november 2016

[table][tr][td][hr]
Beste lezer,

Heeft u weleens een advertentie gelezen of geplaatst op een veilingsite? 

Veel Nederlanders en organisaties (zoals webwinkels) maken al gebruik van sites als Marktplaats of Funda om dingen te kopen en verkopen.
Ik merk alleen dat sommige veilingadvertenties het beter doen dan andere. 

Werkt u mee aan mijn afstudeeronderzoek voor Universiteit Utrecht door wat advertenties te bekijken en een vragenlijst over de veilingadvertenties in te vullen? 
U helpt mij er erg mee. U vindt de vragenlijst hier.

Uw deelname kost u 10 tot 20 minuten. 
U bekijkt 4 veilingadvertenties en beantwoordt na elke advertentie enkele vragen. U geeft hierbij uw mening over de advertenties. 

U krijgt gratis de uitkomsten van dit onderzoek toegestuurd in een leuk boekje! 
Als u hierin geïnteresseerd bent, kunt u uw adresgegevens opgeven aan het eind van de vragenlijst.
U ontvangt dan na een aantal maanden een ‘tienminutenboekje’ met daarin de uitkomsten van het onderzoek naar veilingadvertenties. 

Heeft u het boekje liever digitaal? Laat dan uw e-mailadres achter aan het eind van de vragenlijst. 

Alvast hartelijk dank voor uw medewerking!
[/td]
[/tr]
[/table]
 
Scriptium
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 december 2016
Contacteer:

Re: Onderzoek online veilingadvertenties

05 december 2016

Ik wilde de enquête van de vragenlijst invullen maar de plaatjes schieten veel te snel voorbij helaas, waardoor ik er geen antwoord op kan geven. 
Er wordt door studenten veelvuldig gebruikgemaakt van de nakijkskills van de aan Scriptium verbonden correctoren.
www.scriptium.nl
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht