Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
gemma
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 januari 2018

Wij hebben jullie hulp nodig!

08 januari 2018

Beste forumleden,
Wij zijn twee meiden uit havo 5, die ons profielwerkstuk doen over de continuïteit van 'de winkelstraat' en welke rol web shops daarin spelen. Hier moesten we onderzoek naar doen en dit willen we doen d.m.v. een enquête. We hebben ervoor gekozen om deze enquête op een forum te plaatsen, omdat we een zo breed mogelijk publiek met kennis van zaken willen bereiken. Helpt u ons een handje door onderstaande 10 vragen in te vullen? Als de vraag misschien niet van toepassing is, laat u de vraag gewoon open. We hopen op jullie medewerking!

1. Wat voor soort winkel heeft u en wat verkoopt u?
2. Wat doet u er aan om te zorgen dat u zoveel mogelijk klanten krijgt en houdt?
3. Heeft u veel vaste klanten of wisselt het erg?
4. Heeft uw winkel een webshop?
5. Heeft uw fysieke winkel, uw webshop of de combinatie ervan het meest positieve invloed op de omzet?
6. Ziet u webwinkels als concurrentie?
7. Denkt u dat uw soort winkel nog een functie zal hebben in de verre toekomst?
8. Hoe ziet u de toekomst van de winkelstraat voor u?
9. Hoe gaat u met de toekomst mee?
10. Heeft de groei van het online shoppen invloed gehad op uw winkel?
 
TristanP
Berichten: 16
Lid geworden op: 28 december 2017

Re: Wij hebben jullie hulp nodig!

09 januari 2018

Hallo Gemma,
Allereerst veel succes met jullie profielwerkstuk.
Ik zou met liefde alle vragen in alle eerlijkheid en openheid beantwoorden, maar zet liever de antwoorden hier niet op het forum. Daarom zal ik er voor kiezen de antwoorden toe te sturen met de optie van dit forum om een e-mail te sturen naar een andere gebruiker. Mocht je de antwoorden op een andere manier willen ontvangen, dan hoor ik dat graag.
 
jritzema
Berichten: 40
Lid geworden op: 05 mei 2011
Contacteer:

Re: Wij hebben jullie hulp nodig!

16 januari 2018

Met Google docs kun je snel een eenvoudig een vragenlijst maken en openbaar delen. Wellicht een betere vorm dan het huidige.
https://www.petgets.nl Online dierenwinkel - Alles voor huisdieren.
 
gemma
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 januari 2018

Re: Wij hebben jullie hulp nodig!

24 januari 2018

Hallo Gemma,
Allereerst veel succes met jullie profielwerkstuk.
Ik zou met liefde alle vragen in alle eerlijkheid en openheid beantwoorden, maar zet liever de antwoorden hier niet op het forum. Daarom zal ik er voor kiezen de antwoorden toe te sturen met de optie van dit forum om een e-mail te sturen naar een andere gebruiker. Mocht je de antwoorden op een andere manier willen ontvangen, dan hoor ik dat graag.
Beste Tristan,

Bedankt voor uw reactie. 
Wij hebben een anonieme vragenlijst aangemaakt.
Hier kunt u dezelfde enquête beantwoorden.
Alvast bedankt voor het invullen!
https://www.survio.com/survey/d/B6U7Q4L0E9P1V9S3U

Groet Gemma
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

 
gemma
Berichten: 3
Lid geworden op: 08 januari 2018

Re: Wij hebben jullie hulp nodig!

24 januari 2018

Met Google docs kun je snel een eenvoudig een vragenlijst maken en openbaar delen. Wellicht een betere vorm dan het huidige.
Beste J. Ritzema,

Bedankt voor uw tip. 
Wij hebben inmiddels een online vragenlijst aangemaakt die u anoniem kunt invullen.
Mocht u deze willen invullen, dan zijn we u daar zeer dankbaar voor.
https://www.survio.com/survey/d/B6U7Q4L0E9P1V9S3U

Groet Gemma
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht