Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

Funding Circle

Ik ga op reis

Technische hulp gezocht voor Magento 1

08 augustus 2018

Ik heb pech. Recent besloot mijn technisch beheerder om zich te gaan richten op andere activiteiten. Ik moest dus op zoek naar een andere ondersteuner, maar heb dat nog niet geregeld. Nu, midden in de vakantietijd heb ik achter elkaar twee storingen. De eerste was nog schijnbaar onschuldig: het systeem maakt dagelijks 1000 maal een melding aan die wordt verstuurd naar de oude technisch beheerder dat er een storing is. De tweede is vervelender: bij het openen van de site op de normale manier (gewoon via url) komt er een voor mij onleesbare melding (zie onder). 
De site is gehost bij Vimexx, niks mis mee, maar ze bieden geen Magento ondersteuning. Midden in de vakantietijd lukt het me niet om iemand te vinden die een nieuwe onbekende en niet zo rijke klant wil helpen.
Wie kan mij helpen of weet een beschikbare technisch beheerder? Telefoon 06 54783093

Fatal error: require_once(): Failed opening required 'processor.php' (include_path='/home/u10206p27881/domains/ikgaopreis.nl/public_html/app/code/local:/home/u10206p27881/domains/ikgaopreis.nl/public_html/app/code/community:/home/u10206p27881/domains/ikgaopreis.nl/public_html/app/code/core:/home/u10206p27881/domains/ikgaopreis.nl/public_html/lib:.:/opt/alt/php56/usr/share/pear:/opt/alt/php56/usr/share/php') in /home/u10206p27881/domains/ikgaopreis.nl/public_html/errors/report.php on line 27

Peterk
Contacteer:

Re: Technische hulp gezocht voor Magento 1

15 augustus 2018

Dit lijkt te komen na een update van de php, denk toch dat vimexx dit voor je op moet lossen
Deze hosting is wel erg goed en klant vriendelijk.
https://stackoverflow.com/questions/441 ... p54-usr-sh
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht