Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
rocketchef
Berichten: 16
Lid geworden op: 23 januari 2014

Zoom FPC voor magento 1.8

19 mei 2014

Full Page Cache kan de laadtijd van je site extreem verkorten. 50ms voor een volledige Magento shop met 100en artikelen is mogelijk.
Zoom FPC had een tijd lang een blank page/white page bug in de latere versies van Magento; sporadisch werden blanke pagina's weergegeven. De laatste versie stamt uit 2012.

Hier is een fix uitgebracht met installatie handleiding voor Zoom FPC voor Magento 1.8.
 
bbob
Berichten: 401
Lid geworden op: 28 mei 2014

Re: Zoom FPC voor magento 1.8

28 mei 2014

Ik gebruik zelf brim fpc. moet je voor betalen maar je krijgt ondersteuning.
Sinds kort ook met redis waardoor alles vanuit het geheugen loopt.

Zoom heb ik in het begin gebruikt maar omdat het gratis is heb je weinig support. Neemt niet weg dat het voor veel mensen gewoon kan werken. Let wel op met sommige extensies kan het problemen geven.
 
sjoerdk
Berichten: 176
Lid geworden op: 28 november 2013
Contacteer:

Re: Zoom FPC voor magento 1.8

28 mei 2014

Ik gebruik zelf brim fpc. moet je voor betalen maar je krijgt ondersteuning.
Sinds kort ook met redis waardoor alles vanuit het geheugen loopt.

Zoom heb ik in het begin gebruikt maar omdat het gratis is heb je weinig support. Neemt niet weg dat het voor veel mensen gewoon kan werken. Let wel op met sommige extensies kan het problemen geven.
Ik gebruik ook Brim. Goede ervaringen mee. En onlangs is er een grote update geweest met inderdaad o.a. Redis support. Helaas kan ik dat nog niet gebruiken maar ben er wel mee bezig.

Ik gebruik ook de cachewarmer van Brim die periodiek de cache bijwerkt. Enige nadeel daarvan is dat dat crawlen op een manier gebeurt die door de provider als extern http verkeer wordt gezien en dus aardig wat bandbreedte kost.
Klassieke schrijfwaren en kalligrafie artikelen: http://www.scrittura-elegante.nl/
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht