Magento thema kleine webshop

1
Hi,

Wanneer ik is een beetje google over magento themas, kom ik vooral themas tegen die geschikt zijn voor shops met een groot assortiment aan producten. Deze kunnen natuurlijk ook worden gebruikt voor kleinere shops, maar deze ogen dan zo leeg als je het mij vraagt. Iemand die weet wat eventueel een goede oplossing is? Heb er namelijk ook weinig verstand van.

Re: Magento thema kleine webshop

4
Als je er weinig verstand van hebt, zoals je zelf zegt, en een kleine webshop heb zou ik geen Magento nemen. Magento is een zwaar pakket waar je wel enige technische kennis voor nodig hebt.
De leukste dierenbeeldjes bij [url=http://www.hetvaraantje.nl]Webwinkel het Varaantje[/url]
Advertentie

Met Shopify maak je zelf je eigen webwinkel dankzij meer dan honderd thema’s en de complete appstore. Shopify sluit ook goed aan op dropshippers. De software is technisch volledig SEO-geoptimaliseerd en biedt alle sociale media-integraties. Meer info op Shopify.com.

Re: Magento thema kleine webshop

5
Kijk eens bij ultimo template. (even zoeken in google op magento ultimo template)
$99

kun je zelf van alles in de backend veranderen.
Breedte van je winkel. Heb je weinig artikelen kies je bijv 1024 breedte.
Je kan kiezen hoeveel artikelen je in 1 rij wil laten zien, bijv 2 zorgt er voor dat je foto's groter worden en je pagina voller.

Met magento heb je veel mogelijkheden qua ontwerp en zijn templates vrij goedkoop.
Magento is daarintegen wel iets dat tijd kost goed in te stellen, juiste snelle hosting.

Als ik echter kijk naar veel kant en klaar shop moet ik huilen hoe ouderwets die weer zijn. De kosten zijn laag en je hoeft zelfs weinig aan onderhoud te doen maar dat zie je ook.

Wil je verder, vooruit en grotere omzet is magento heel mooi. Het ligt echter aan je budget en wat je wil of het voor jou de juiste keuze is.