Het forum voor de webwinkel eigenaar en bezoeker van webwinkels.

 
Jemico
Berichten: 38
Lid geworden op: 06 januari 2011

Welk Nederlands talen pakket/extentie is beste keuze?

09 januari 2015

Momenteel bezig om een magento shop te bouwen voor onze nieuwe webshop en dus opzoek naar de beste keuze voor vertaling naar het Nederlands.
Nu zijn er diverse gratis extenties te vinden maar zoals zo vaak met gratis zijn die niet op en top wat je zou willen maar tot op heden heb ik nog geen betaalde versies kunnen vinden. Hierbij rijst dus de vraag zijn die er dan echt niet?

Er moet toch een extentie zijn die van hoge kwaliteit is al dan niet gratis of betaald, of vertalen alle shops de boel zelf (wat ik niet kan voorstellen)?
Dus welke module gebruiken de ervaren magento gebruikers onder ons?

Michael
 
bbob
Berichten: 401
Lid geworden op: 28 mei 2014

Re: Welk Nederlands talen pakket/extentie is beste keuze?

09 januari 2015

gebruik gewoon deze: https://github.com/ho-nl/Ho_nl_NL
gratis en werkt verder gewoon goed
bevalt je iets niet kun je zelf via app/locale/nl_nl dan de extensie of onderdeel van magento zelf de tekst wijzigen.

sommige extensies zul je de vertaling zelf moeten doen.
Origineel staat dan meestal in app/locale/en_US
openen in goede editor, teksten wijzigen en bewaren met dezelfde naam en dat bestand in nl_NL zetten.
 
Jemico
Berichten: 38
Lid geworden op: 06 januari 2011

Re: Welk Nederlands talen pakket/extentie is beste keuze?

09 januari 2015

He deze kende ik nog niet, de oude versie van ze wel maar die werd niet meer geupdate maar wist niet dat er dus een nieuwe was dus mijn dank hiervoor!

Gaat hem eens proberen en wat betreft extenties die niet vertaald worden en handmatig gedaan moeten worden is duidelijk en ook prima als ik maar een basis heb die goed is.
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht